2009年6月2日星期二

Deformover 機戰OG系列 - 大贊卡


MegaHouse既新Product Line,機戰OG系列,第一及第二彈分別係超人氣機體 - 贊卡及龍卷.由公佈一刻已非常期待這新系列,因為覺得其Q版造形非常配合遊戲設定,所以上星期一出已即時入手.現在就先介紹 - 武神裝攻 大贊卡.


Box Art & Packing





全膠製.拿上手頗為輕身,高約13CM.採用類似BB戰士的比例.上色不俗,用上金屬塗裝令整體顯得更為華麗.





活動能力方面,肩及股間的ball joint,手肘及脚板的二重關節,都増加其活動範圍.SD化的身形來計,關節位已十分.



配件方面替換手有4,其中握刀手有2,以配合握刀時的不同角度.Q版駕駛員ゼンガー(傑卡),咆哮的更換表情,4把刀及專用Display.



小小gimmick包括 : ゼンガー可收藏腹内及背部推進器可打開.



武器包括 : ガーディアンズ・ソード




参式斬艦刀(通常形態) : 招式 -「電光石火!




参式斬艦刀(大車輪形態) : 招式 -「斬艦刀ォォ!! !!!!





参式斬艦刀(展開形態) : 招式 -「斬艦刀・疾風迅雷ッ!




最強招式「雲耀太刀!!





個人覺得除定價高左少少外,其餘都十分滿意.下篇將介紹龍卷.



3 則留言:

  1. 真係好好玩, 可惜, 真係太貴, 仲貴過SDX!
    [版主回覆06/04/2009 11:46:00]真係玩同影都停唔到手,但價錢同物料不成正比.....

    回覆刪除
  2. 賣到咁貴, 仲以為有合金成份.
    [版主回覆06/04/2009 19:28:00]我初初都俾D金屬色呃到

    回覆刪除
  3. 真系好靚,好貴
    [版主回覆06/05/2009 21:06:00]agree!!

    回覆刪除