2009年6月12日星期五

S.I.C. Vol.48 - 幪面超人 牙王


在電王第一套劇場版「幪面超人電王 俺,誕生!!」出場的歹角.當年其中一個賣點,是飾演「牙王」的渡邊裕之,被譽為是年齡最大的幪面超人!



參考暴龍而設計的造型,給安藤賢司SIC化後,加強兩肩及身上細紋的彫刻,比原作更為邪惡.





單單企定定已霸氣十足,!!



素體骨架和之前的電王系列一樣




配件方面,替換手只有3,Rider Pass,組合武器及咬了一口的肉.




配合有如恐龍尾的劍,更添凶暴!!







SIC出歹角一向有一手,難怪隻牙王搶鏡過金仔!!



3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆06/12/2009 23:00:00]thx!!

    回覆刪除
  2. 下隻kiva希望QC似佢就好啦!
    [版主回覆06/13/2009 18:57:00]好似隻Kiva淨係得一個form玩....

    回覆刪除
  3. 隻牙王比你映到好靓喎,  Bandai 要多謝你, 搞到我都有 d 心動
    P.S. 你這個黑背景及打燈 Setting 如拍神話或電鍍品應該會好得
    [版主回覆06/16/2009 21:09:00]Thx!!試過用黑底影過神話,但自己覺得麻麻地,影得比預期中黑,好難特顯電鍍果種閃爍爍感覺,可能我仲未識點setting掛!!

    回覆刪除