2009年6月10日星期三

S.I.C. Vol.48 - 異魔神 金塔羅斯 (KINTAROS)


來到SIC幪面超人電王系列第七彈, 初初亦只諗着為儲齊異魔神而買,所以没抱甚麼期望,未知是不是可能係此系列最後一彈(未計魂Shop限定),Bandai今次真係落足誠意,兩隻都咁出色.正所謂好頭好尾,呢次真係値得一讚!!現在就先介紹 - 異魔神金塔羅斯.


Box Art & Packing





由安藤賢司作造型,外形大致和原作差不多,上色不俗.在用料上,上半身,背心外套及腰帶用上軟膠料,套上骨架後亦没影響關節活動,加上背心及手腕上的毛毛,令其更為真實,實在令人感到驚喜.





不要以為大隻就不靈活,相反活動能力比龜公及龍仔,感覺來得更好.




配件方面亦十分豐富,替換手有六種,兩款啞鈴,巨斧,毛筆,,金太郎公仔,毛巾,咖啡等合共十一種之多,用來作情景真係足有餘.






俺の強さにお前が泣いた!!






原先以為今SET金塔羅斯係主菜,誰不知牙王表現更加搶鏡,下篇才介紹自己覺得除Sword Form,最滿意既SIC電王角色!!



2 則留言:

  1. 這套一定要買呀!
    [版主回覆06/10/2009 23:00:00]為左儲齊一定買啦!!

    回覆刪除
  2. 我真係好鍾意佢!
    [版主回覆06/11/2009 12:20:00]佢應該係繼桃子,第二人氣高既 異魔神

    回覆刪除