2009年6月27日星期六

魂shop限定 - S.I.C. 幪面超人 Nega電王


早前落訂既魂shop限定紫電王,昨日終於收到電話有得攞!!以我呢種心急人黎講當然第一時間提貨啦!!


Box Art & Packing




在第二輯劇場版「幪面超人電王 & Kiva Climax刑事」登場的歹角,由實體化後的異魔神黑桃子變身而成的 - 幪面超人 Nega電王.




SIC化後驟眼看好似和Sword Form差不多,但其實亦有不少地方:如面相,肩膀及胸均是新件,而且細心一看便發現左右兩邊的紫紋均不一樣.對一向習慣只求改色便推出限定品既Bandai來講,這隻紫電王算是帶來了少少驚喜.





配件有替換手3,組合武器デンガッシャーパーツ及Rider Pass.



活動能力方面,不用多説,完全和Sword Form一樣.





設定中紫電王不需轉Form便可組合4種武器.(現在當然是借用...)








要到9月先可以同黑桃子重聚啊!!



6 則留言:

  1. 本身想入, 但係加埋黑桃太貴....
    [版主回覆06/27/2009 18:04:00]魂shop野真係無樣平

    回覆刪除
  2. 正啊~
    不過實在太貴了~
    [版主回覆06/27/2009 18:06:00]係咪紫電靚D呢,嘻嘻!!

    回覆刪除
  3. 好型的說!!!!!!
    [版主回覆06/27/2009 19:04:00]越睇越覺紫電正,嘻嘻!!

    回覆刪除
  4. 這個負電王真的是比電王靚很多~
    [版主回覆06/29/2009 10:18:00]如果Bandai繼續係魂shop出埋Wing Form,幽汽同New電王,咁就慘囉!!又要捱貴貨.....

    回覆刪除
  5. hi!我上星期都入咗
    我既背景圖

    [版主回覆07/01/2009 01:21:00]Hi!!又識多一個同好 負電王呢盒限定品真係入得過

    回覆刪除
  6. SIC 化的電王確實好正, 這負電王更是錦上添花
    [版主回覆07/08/2009 11:19:00]最鍾意身上的紫紋

    回覆刪除