2009年11月28日星期六

又到左一年一度既芝士日


又到左一年一度最平凡既日子喇!!今年食北極世界Polar Bear!!(忌廉加曲奇味)



毎年呢一日都係撞正阿女測驗,所以一定係温書最重要!!雖然要温書,但阿女都用左小小時間畫左張咭送俾我,真係乖!!而Ava就送個蛋糕同今晩餐芝士火鍋!!



至於今年自己入既貨除左玩物外,亦多左一支鏡.



窮人三寶之一 : Sony DT50mm F1.8 SAM.雖然係定焦,但平平地又有大光圈玩,足夠我呢個新手用.




有新鏡玩梗係即刻去試試啦!!







4 則留言:

  1. 芝士日快樂! 又有野玩,又有野食,真開心!
    [版主回覆11/29/2009 15:27:00]Thx!!多謝

    回覆刪除
  2. 生日快樂~~
    [版主回覆11/29/2009 23:41:00]Thx!!多謝

    回覆刪除
  3. 一個三口樂也融融~
    咁快買左WINGMAN﹖快D開盒啦~
    [版主回覆11/30/2009 10:28:00]Thx!!多謝!!因為阿女要測験,隻WINGMAN我諗要到星期六先有時間開盒,到時再分享俾大家睇!!

    回覆刪除
  4. 好幸福呀! 睇往你個blog呢兩~三年間, 你囡囡真係大得很快, 越嚟越覺得自己老啦....
    [版主回覆11/30/2009 14:00:00]Thx!!多謝!!但有時阿女越大就越要我地操心,都幾辛苦架!!

    回覆刪除