2010年1月5日星期二

ES合金 - 戰國魔神


手頭上雖仍有數盒玩物未開盒,但既然是新既一年,當然是介紹新品俾大家!!由做開EX合金既Art Storm,參照機械人大戰,SD化造型而出的新Product Line - ES合金,經多番延期下,終於趕得及在09年最後一日發售!!頭彈是機戰中的常客 - 戰國魔神,至於另一盒金剛飛天鑽則暫時未見街.


Box Art & Packing





先介紹三部可合體型飛機.分別


King Arrow由北條真吾駕駛.



Queen Rose由莉美島田駕駛.



Jack Knight由凱烈駕駛.



三部飛機可作變形合體,過程無需換件.



合体後的小型機械人杜拉依斯利約4cm,質數大約和盒蛋差不多,備有少量關節位,頭及手可轉動,脚則用joint連接.因本身細少,關節比較脆弱,把玩時最好小心一點.





GO!!戰國魔神GO將軍見參!!




劇中過程能完全重現!!分別King Arrow收納於胸部,Queen Rose收納於右脚,Jack Knight收納於左脚.



輪到介紹戰國魔神GO將軍.全高約18cm,身及雙脚合金制,其餘則用ABS,拿上手都有一定重量,上色及QC不俗.





活動能力方面,肩膀用上二重關節,設計上可拉出少許以増加活動範圍,要擺招牌pose出場全無難度,加上此處關節位用上合金,所以非常實淨!!



手肘同樣用上二重,股間關節位可180度開合,腰間及大腿可轉動,脚可90度屈曲,SD化的機械人來計,已足有餘!!





配件方面,替換手有三對及地台.另外配備多款武器,包括:



ゴースティック,可作手握及投擲攻擊,斧身可用配件駁長.







ゴーサーベル




スペースバズーカ





最強必殺ゴーフラッシャー.只需拉出背包便可安裝,但安裝後會令雙手的活動範圍有所影响.






作為此系列的第一炮,而且生産及設計更是本地公司Action Toys,這台戰國魔神可謂誠意十足兼交足功課有餘,黎緊仲有天威,超獸,作為機戰迷,睇怕又多一條血路了!!



8 則留言:

  1. 我都想買呢隻~
    [版主回覆01/06/2010 11:56:00]呢個系列真係買得過,黎緊隻金剛飛天鑽我都好期待!!

    回覆刪除
  2. 貴唔貴呢?
    [版主回覆01/06/2010 13:48:00]可接受,唔過6算!!

    回覆刪除
  3. 金屬感超好呀
    [版主回覆01/07/2010 09:15:00]塗裝的確係頗出色

    回覆刪除
  4. 金剛飛天鑽?不知出新版定舊版?
    [版主回覆01/07/2010 16:09:00]係舊版,司馬宙!!岩哂我呢個老餅!!

    回覆刪除
  5. 比起之前出果幾隻大隻好像很多啊~
    [版主回覆01/08/2010 09:13:00]拍埋落大贊卡度即高下立見,呢隻靚好多!!

    回覆刪除
  6. 金屬感好重
    金鋼飛天鑽你會買嗎?
    [版主回覆01/09/2010 13:16:00]都算幾多合金幾重手架 金鋼飛天鑽係我兒時最愛之一,梗係買啦!!,

    回覆刪除
  7. 我都買左,但雙手肩膊位好似好實咁,我唔敢郁,驚屈斷!> <" 點算呀??
    [版主回覆01/17/2010 21:04:00]放心!!拉出少少再郁,無問題架!!

    回覆刪除
  8. chiu_creative2 超創作室紙模型2010年2月4日 下午11:31

    呢隻系列係香港人做設計, 整體算不錯了, 不過個盒駛唔駛咁大呀? d相都影得幾靚.
    [版主回覆02/05/2010 09:16:00]thx!!

    回覆刪除