2010年1月27日星期三

S.H.Figuarts - 幪面超人AGITO GROUND FORM


繼上一隻黑金,又再一次入S.H.Figuarts既拉打.發覺此系列盒細細方便收藏,可動又造得不錯,真係幾易令人中毒!!幸好暫時都未中毒過深,只會揀岩價岩款才會購買.而今次介紹是自己頗喜歡的 - 幪面超人Agito!!


Box Art & Packing





身形比例做得幾好,面相亦頗靚,唯獨頭角稍為大了小許,胸甲上色亦頗均衡.





可動性一如過往般出色!!






但配件卻少得可憐!!除本身拳頭外,就只得一對張手替換.另外出必殺技時的六角展開形態,亦只是換面而不是整個頭部,覺得有少少偸工減料!!



Rider Kick!!






近日魂shop出左龍巻,諗緊入唔入埋呢!!



9 則留言:

  1. 果架限定車唔平的呢~
    [版主回覆01/28/2010 11:33:00]尋日見過實物,真係唔値,仲貴過盒超合金魂,放棄算了......

    回覆刪除
  2. "但配件卻少得可憐 !! 除本身拳頭外 , 就只得一對張手替換 . 另外出必殺技時的六角展開形態 , 亦只是換面而不是整個頭部 , 覺得有少少偸工減料 !!"
    咁就一定要買IXA 喇!!!
    [版主回覆01/28/2010 20:11:00]想引我

    回覆刪除
  3. 小弟個人還是覺得SIC最好!
    [版主回覆01/29/2010 09:21:00]我都係咁話!! 入左Kabuto未??我仲未入,好彩話出面又炒喇!!

    回覆刪除
  4. 架龍卷變型系統比SIC好!
    [版主回覆01/29/2010 11:14:00]最弊係仲貴過架SIC,放棄算了......

    回覆刪除
  5. 如果出影月.我一定跌落這條line
    [版主回覆01/29/2010 12:09:00]我估遲D一定出

    回覆刪除
  6. 放下毒先,最近AGITO電單車來0左喇~
    [版主回覆01/30/2010 12:41:00]不過太貴,仲貴過超合金魂!!留返黎買GX-52好過

    回覆刪除
  7. I don't specially like Agito thus haven't bought any existing ones... but definitely will go for the final form if available !!
    [版主回覆01/30/2010 12:39:00]Agito入面最鍾意Gills,最想可以SIC化

    回覆刪除
  8. ar Gills... wait for SHF la, got two different versions soon
    [版主回覆01/30/2010 13:01:00]估計發狂會係限定了......

    回覆刪除
  9. 不知何故,覺得這隻shf 拉打是最順眼的 :-)
    [版主回覆01/30/2010 20:43:00]如果和SIC比,呢隻SHF真係順眼好多

    回覆刪除