2010年1月29日星期五

S.H.Figuarts - 幪面超人Decade Complete Form


上星期瑞記開倉入手物之一,只需一魚,抵玩!!入手過程其實都幾好彩,因為果日已經係過左瑞記推出黎賣既第二日,照計應該就清哂貨,誰不知見到一名婦人竟然手揸一盒,問完工作人員幾多錢後竟然放返低,人棄我取,當然係第一時間攞上手,俾錢走人啦!!


Box Art & Packing





十張Rider Card的模樣清楚可見,上色雖然不俗,但比較薄,容易.






可動性能不多説了.




配件方面算豐富(至少好過Agito),替換手有四對加一隻,Ride Booker可打開.武器有Ride Booker劍形態及鎗形態.



K-Touch可拆下,及有專用替換手重現按動K-Touch的場面.



Decade實在太多必殺技,所以只擺三四個算了


Final Attack Ride Fa..Faiz - Photon buster



Final Attack Ride D….Decade - Dimension Shoot



Final Attack Ride D….Decade - Dimension Slash





Final Attack Ride D….Decade – Dimension Kick



其實到現在自己仍然對Decade有一份抗拒感,所以仲未有動力去開盒SIC,或者下次先分Kabuto!!



5 則留言:

  1. 唔知道瑞記開倉,走寶~
    呢件decade我都鍾意,唯有去街舖買~
    [版主回覆01/30/2010 12:36:00]二月十日開始瑞記又開倉,到時有荀野通知聲你

    回覆刪除
  2. ...simply the ugliest Rider ever !!!
    [版主回覆01/30/2010 12:35:00]除左Decade,龍騎我都唔係咁鍾意....

    回覆刪除
  3. 嘩~
    一舊水真係抵到爛啦~
    [版主回覆01/31/2010 21:22:00]下次開倉有荀野通知聲你

    回覆刪除
  4. 邊度開倉,瑞記在邊度?
    [版主回覆02/02/2010 09:13:00]一月果次係 Times Square,黎緊 二月就係番瑞記青衣個倉!!

    回覆刪除
  5. 瑞記二月十日又開倉? 是否很遠很難去?
    [版主回覆02/02/2010 09:17:00]瑞記青衣個倉其實都幾唔就脚,不過我記得毎次新年開倉,瑞記都會係葵芳MTR安排接駁巴士架!!

    回覆刪除