2010年4月7日星期三

Figma - 山T女福星 阿琳


X世代到八十後,應該好多人都認識「山T女福星」這套作品,相信不用多作介紹了,當中最令人着迷的,一定是女主角阿琳,一身性感的打扮,對阿當的專一,當年不知迷死幾多人!!回想那時關於山T女福星的精品,如筆盒,墊板,File,擦膠等都收藏不少,但玩物印象中就一件都無了,所以當Figma宣佈推出阿琳時,真係十分之期待!!


Box Art & Packing





選用最經典的性感造型(未知遲些會不會出校服裝呢?),附件中的三個表情造得神似,配上六種替換手及電撃特效部件,完全表現出阿琳可愛,巴辣的一面!!









究竟阿當俾阿琳電過幾多次呢?




包括經常跟着阿琳的,如果能多個噴火配件就好了.




今次Figma在支架上加多一小部件,即可同時display阿琳及,輕易便能擺出空中飄浮pose.






如果Figma繼續出高橋留美子其餘作品,如「相聚一刻」「亂馬」的話,就真大大件事了!!



8 則留言:

  1. 她可能是我兒時第一位 我覺得好索的姐姐
    [版主回覆04/08/2010 09:12:00]以當年既尺度,阿琳既打扮真係好索

    回覆刪除
  2. 怕唔怕俾囡囡睇到先~ 著得咁SEXY 另外這套卡通好看嗎?小弟未睇過呢~
    [版主回覆04/08/2010 11:41:00]嘻嘻!!唔怕!!
    套動畫幾好笑!!咁有無睇犬夜叉,都好睇架!!

    回覆刪除
  3. 不太接受figma的關節,所以近日只買了 revoltech 隻ALIEN
    (有無去太古睇古天樂個玩具展?OK架,值得一看!)
    [版主回覆04/08/2010 14:40:00]figma的關節幾好扭架!!
    古天樂個玩具展,我會星期日去睇,到時再POST相

    回覆刪除
  4. 個細路搶鏡d
    [版主回覆04/08/2010 22:35:00]覺得天仔有D似小吉

    回覆刪除
  5. WING BLOG 小小的收藏2010年4月8日 下午11:17

    我都買左.
    [版主回覆04/08/2010 23:22:00]Hi!!你好!!等你post相分享吓!!

    回覆刪除
  6. 我的第一隻 figma 都是 "阿琳" 啊~
    [版主回覆04/08/2010 23:20:00]呢隻係我第四隻 figma

    回覆刪除
  7. 邊個話外星人一定係又邪惡又侵略地球﹖阿琳就係全宇宙最性感的外星人~
    [版主回覆04/09/2010 09:14:00]真係非阿琳莫屬

    回覆刪除
  8. 高橋留美子既作品.....小弟真係一套都未掂過~~ 都係鍾意打打殺殺個D 不過我想問下FIGMA D關節會唔會好似山口式咁有「卡卡聲」架?
    [版主回覆04/10/2010 11:35:00]FIGMA D關節無卡卡聲,幾好扭架!!

    回覆刪除