2010年4月2日星期五

S.I.C. Vol.52 – 幪面超人 Hyper Kabuto


回想之前S.I.C.古迦都只得4款玩法,而這盒S.I.C. Vol.52更來個五款玩法,真係抵玩!!之前已介紹了兩款 (Rider & Decade Form),現在介紹餘下三款,亦係我最喜歡的形態 – Hyper Kabuto.


先介紹獨角仙,比例1:1,上色及彫功非常出色,而且更大玩DecadeFFR系列,可由人形變成獨角仙,但那個所謂變形,竟然是將整個Kabuto素体摺埋再塞入去獨角仙内(玩時令我聯想起紙盒藏X),老實講變過一次已經!!







没甚麼特別玩法(除非拿來扮變身吧!!)唯一gimmick是可打開甲殼裝上翅膀.






正式介紹Hyper Kabuto,身形比原著來得瀟洒,而且A膊問題亦消失.複眼Rider Form更通透,塗裝出色,外形設計同樣加入機械原素!!





活動能力方面,肩甲没防雙手的可動範圍.




配件方面替換手有七種,Hyper Zecter Perfect Zecter.



Perfect Zecter除欠缺其他Zecter,劍柄亦不能屈曲成鎗形態.雖然頗輕身,但因手腕位頗鬆,單手握劍有點難度.



Kabuto Power!!Hyper Swing!!





Hyper Clock Up - 重裝胸甲,換上手脚護甲,背甲打開裝上翅膀便可.背翼不算太重,裝後仍企得十分穩陣.





Maximum Hyper Typhon!!



Maximum Hyper Cyclone!!




Maximum Rider Power!!Rider Kick!!



論可玩性這盒SIC Kabuto真的相當豐富,如果不是價格的因素,入多盒來玩亦無妨!!但睇怕短期内都幾難回落至合理水平,因為連日本都非常缺貨,炒到火紅火……(除非笨大宣佈再販吧!!)



3 則留言:

  1. 平城拉打都系 final form最型,唔包括 Decade 同電王 !! 隻 Decade 神 主牌真系叫拉打....... 拉去比人打
    [版主回覆04/02/2010 23:00:00]所以到而家我都仲未開盒Decade黎玩.....

    回覆刪除
  2. 只在cwb 賊船見過一次, 諗都冇時間諗就已經冇貨喇.
    [版主回覆04/02/2010 23:29:00]我就係係cwb 賊船入手的

    回覆刪除
  3. 我也是在cwb 賊船買入:六字頭! (但其實日本也只賣5775日圆.)
    [版主回覆04/07/2010 17:43:00]我入時仲未算炒起,only五字頭!!

    回覆刪除