2010年4月26日星期一

S.H.Figuarts – 幪面超人Gills


在衆多平成rider,要數最悲慘,一定非葦原涼變身而成的Gills莫屬.毎次變身都十分痛苦,朋友,女友,親人個個離他而去,其遭遇留給人深刻的印象.


Box Art & Packing





帶點生化的造型,外形比例和SHF十分配合.上色及各細緻位亦做得頗足.





活動能力方面,腰間及股間關節的技術又再一次進歩,要重現必殺技GILLS HEEL CLAW全無難度.但脚掌位用膠件而非金屬件,以致令身形較難企穩.




同時附有力量減弱時頭角縮短及發狂時張牙的形態.




有四對替換手及可呈現各必殺技的配件.



GILLS CLAW – 手腕伸出的利刃.




GILLS FILLER手腕伸出的鞭武器,有多重關節,可自由扭動.




GILLS HEEL CLAW – 脚跟伸出利刃,再由高處向下壓向對手,亦是GILLS的最強必殺技.




還欠G3就齊人脚了.



7 則留言:

  1. 最後嗰張影得好正!!
    [版主回覆04/27/2010 09:09:00]多謝!!等埋G3再影張全家福

    回覆刪除
  2. LAST SHOT好正........
    最近我都買左w 2人裝(第一次買shf rider)
    [版主回覆04/27/2010 14:07:00]多謝!!
    等我估吓先,W係咪緑藍緑銀呢??小心!!SHF好易中毒!!

    回覆刪除
  3. 阿嬌  
    [版主回覆04/28/2010 00:01:00]但係無阿sa

    回覆刪除
  4. 我也已入手 但還未買 another agito,可能比你一講,200左右還是貴,所以忍到手
    [版主回覆04/28/2010 17:24:00]而家好多SHF都過200,呢隻Gills好好彩,第一日去超人199搞掂!!

    回覆刪除
  5. GILLS 放心比錢!!
    [版主回覆04/29/2010 19:24:00]絶對買得過

    回覆刪除
  6. 呢個阿嬌我都鍾意~
    但估唔到腳跟可以伸出利刃呢d下三濫招式~
    [版主回覆05/05/2010 10:36:00]加埋觸手,想走佬都難

    回覆刪除
  7. 呢期真是人手一隻咁
    [版主回覆05/08/2010 23:24:00]咁阿嬌又真係出得幾正

    回覆刪除