2010年4月21日星期三

S.I.C. Vol.53 – 幪面超人Gatack


Kabuto一劇中,一向比較喜歡看加賀美多過天道,覺得其儍頭儍腦及熱血的性格,比較配合做幪面超人,所以這盒SIC 53唔多唔少都係為隻Gatack而買.


Box Art & Packing





外形上加強了機械感,金屬藍塗裝十分耀眼.但上色及QC可以話係玩SIC以來最差的一隻,行了兩三間舗,看了差不多7-8,不是金色邊位嚴重出界,就是無故在心口三角位有一大撻.我這隻叫算好少少了.





頭角可分開重現Cast Off一刻.



配件方面替換手有七種及變身器.



採用Dark Kabuto素體,活動能力非常好,能從兩肩取下一雙彎刀,要留意其中一邊彎刀連接位要利用小部件,小心遺失.





手件不能緊握著刀,影相時要不時調較.






Rider Kick!!



彎刀可接合成大剪刀,重現另一必殺技 - Rider Cutting!!




下篇介紹配角中的主菜 - 蟻兵ZECTROOPER!!



4 則留言:

  1. 睇嚟就算入到都要補色....
    [版主回覆04/22/2010 10:59:00]一定要大執

    回覆刪除
  2. 加賀美雖然是個熱血笨 7, 但真係易接受過天道 , GATACK 本身都好有型
    [版主回覆04/22/2010 10:58:00]唔知魂限會唔會出Hyper Cast Off 呢!!

    回覆刪除
  3. 聽唔聽到新電王的呼喚? 將會係我第一隻訂的SIC.
    [版主回覆04/23/2010 00:00:00]聽到啦!!諗住聽日去訂!!

    回覆刪除
  4. SIC又有新電王?又係限定版?
    [版主回覆04/23/2010 09:16:00]出NEW電王,係東映限定,又要訂啦!!!

    回覆刪除