2010年5月12日星期三

S.I.C. Vol.51 – 幪面超人Decade


如果要在SIC拉打系列中選一個我最不喜歡,一定首選Decade.通形態都還可以接受,Complete Form個肥仔look就真係好惡頂,至於入手原因絶大部份因為四個字 -「平成十人」!!


Box Art & Packing





介紹普通形態.外形和原設定分別不大,複眼的黑色條紋粗幼不一,面相不算太靚.上身的大十字設計頗特出,而且加入不少機械刻紋.另外大小腿的機械件設計,部份外甲採用半透明部件,亦令本作點綴不少.





活動能力方面,大部份採用二重及球體關節,可動性十分高,但關節位頗鬆,而且頸位設計令頭部不能屈得太落,有點失色.



配件方面替換手有9,Rider Booker及劍身.



Rider Booker可打開,能收藏一張咭片.



Decade Driver可插入咭,而且加入連動關節,能重現拉動兩側,變身器便可轉動.




Rider Booker可自由轉換鎗及劍模式.






Final Attack Ride!! De…De...De...Decade!! Dimension Kick!!



下篇介紹肥仔Complete Form!!



6 則留言:

  1. 此作同KABUTO一樣較看不出SIC的味道,可惜~
    [版主回覆05/13/2010 09:30:00]近年SIC加入頗多機械原素,生化感越來越少了.

    回覆刪除
  2. 十分認同老祺兄與ANGUS兄之見解!現在安藤的SIC已跟以前竹谷老師之SIC有好大分別,至少缺少了那份少少邪惡的震撼感!!
    [版主回覆05/13/2010 12:22:00]近期出色既SIC除Kiva帝皇別無他選,難怪炒到咁貴!!

    回覆刪除
  3. 我都係到今天都未能接受佢唔係黎搞笑o既
    [版主回覆05/13/2010 22:07:00]最慘係連個主角門矢士都成日作哂狀

    回覆刪除
  4. 佢跌到二字頭我會入多隻改影月!
    [版主回覆05/14/2010 21:48:00]而家SIC都幾難有跳樓出現...

    回覆刪除
  5. 實在太貴了...
    所以還未 dick 起心肝去買...
    [版主回覆05/14/2010 21:50:00]唔明咁核突但個價又企得幾硬吓

    回覆刪除
  6. Decade普通狀態我冇玩就變成Complete Form的肥仔了 (下次去0-0要幫佢買隻Decade素体至得XD)
    [版主回覆05/18/2010 10:12:00]好多口啤都話四眼出既關節好鬆 , 所以我仲諗緊好唔好買 Kabuto 的素体 !!

    回覆刪除