2010年6月12日星期六

DX超合金 – VF-25S Armored Messiah Valkyrie Ozma Type


一向覺得重甲配VF-25S較合襯,所以魂限果套25F重甲我没入了.還記得這盒VF-25S重甲,初初出曾有一段小炒期,之後因有大貨而一度跌到落三位數字,但好快又被消化.現在如果想找全新品,相信要倍半價錢才可成交了.


Packing



Fighter Mode – 上甲後機形即時大了半倍,份量十足.上色及貼紙位令人滿意.各細緻位亦做得好足.噴射引擎可作小許角度調較,飛彈倉門可打開.但要留意各裝甲接合時有機會刮花機身,小心!!










Gerwalk Mode – 機翼太重,笨大利用附加部件來穏定,但因其支架式的支撑需要接連雙脚令其活動能力大打折扣,而且郁少少又掉件,完全是玩到我出火.基本上只是雙手可動,所以自己求求其其影完就算.






Battroid Mode – 上甲後外形不覺得太笨重,反令其原本單薄的身形來一點氣勢. 甲扣得好實,背包過重,長時間display要用支架撑着.





活動能力方面,雙手雙脚的可動範圍未有因上甲而受太大影響,加上各裝甲接合位十分緊,不怕因郁動而鬆脱.





就是這個全彈發射模式最吸引人.



三個形態入面最愛Battroid Mode.見過官圖的Monster十分大隻,而且要用支架頂著個肚腩,我的Display櫃應該容納不到它了



1 則留言:

  1. 呢架戰機令我即時諗起街機射擊game 呀, 重裝甲, 好型
    [版主回覆06/12/2010 13:40:00]PSP隻GAME,重裝飛彈横飛好好用!!

    回覆刪除