2010年6月1日星期二

[NDS] – 魔裝機神

想當年,是我其中一隻用真金白銀買既超任帶之一.但因為當時而家咁多攻略睇,最記得打到其中一關,打極個魔神官都扣唔到能源(後期先知要毎人攻一次引發劇情才可繼續打),結果放棄左,成為我唯一一隻打唔爆既機戰game!!所以當知道NDS重製魔裝機神時,未出game已經四圍搵定攻略,今次無論如何都要打爆所有路線,以洩我多年的怨念!!





初回特典卡.



部份新増CG




攻略流程



當年SFC的封面及攻略



4 則留言:

  1. 咁你而家打爆左未? 打機既野真係好奇怪 真係好難既位你未必會卡關 往往係d唔起眼既細位 我試得太多啦
    [版主回覆06/01/2010 22:32:00]剛打爆第一章,而家打第二章!!今次預備充足,一定打得爆!!

    回覆刪除
  2. 呢隻魔裝機神同足球小將都炒到成四百幾...好貴
    [版主回覆06/02/2010 09:12:00]足將個價已回落到三字尾,但魔裝因好多咭都玩唔到,而家好多地方都斷左貨!!

    回覆刪除
  3. 我隻cybaster仲砌緊, 打住呢隻頂住先都好喎!
    [版主回覆06/03/2010 13:32:00]改造時先改爆CYBASTER會易打好多

    回覆刪除
  4.  我當時都好想買呢隻超任帶~~~~~~~~~
    [版主回覆09/14/2010 17:35:00]我而家仲keep住餅帶啊

    回覆刪除