2010年6月3日星期四

S.H.Figuarts – 幪面超人 G3-X


首位没經任何身體改造,採用以套上裝甲而變身的幪面超人,初期登場時是G3,到後期強化則是G3-X. 劇中主要是冰川誠所用,北條透及翔一亦曾經裝著過.今個月笨大齊齊出G4G3-X,從質素及可玩性,G3-X均比較優勝!!


Box Art & Packing





塗裝及各detail位均十分精密,而各隨身裝備可同時配備上身.





活動能力方面,關節位比預期中鬆,兩邊裙甲亦有少少阻着股間的可動範圍,但因配件豐富,所以無損其超卓的可玩性.



配件有四對替換手及各式武器包括:



GK-06 UNICORN - 近身戰專用的電擊短刀




GUARD ACCELER - 電極警棍




GM-01 SCORPION - 自動手槍武器,為最常使用的武器




GX-05 KERBEROS – 平時以ATTACH MODE(攜帶模式)」放置於電單車後方,輸入密碼132,可將其展開成GATLING MODE(機關槍模式)」.




GX-LAUNCHER - GX-05的「機關槍模式」為主體,接合GM-01手槍,前端再裝填GX彈」,組合成G3-X的最強武器.




Agito系列總算是齊了四子,暫時只對Exceed Gills有興趣,G3Agito其後的型態都應該不入了.



6 則留言:

  1. 呢款設計我都好鍾意,當年裝著變身同SIC我都覺得好正,但SHF出得咁密又咁多特別版,邊追得切呀~
    [版主回覆06/04/2010 10:45:00]個設計好配合警察feel!!
    SHF 真係出得好密,所以我都係揀款黎買!!

    回覆刪除
  2. 這是我第2 隻 SHF.....超水準.(一回家發現我盒沒有紅色炮彈)
    原來d武器可以罷係大腿2 側.等我試試先
    [版主回覆06/04/2010 14:16:00]欠件咁慘!! 今次欠件情況都幾嚴重,睇TD有巴打欠背後兩個彈匣....

    回覆刪除
  3. 好彩對SHF無興趣....
    [版主回覆06/05/2010 13:47:00]我都係睇款先入,隻隻入真係唔得掂...

    回覆刪除
  4. In's Point only $160.... what's wrong with the market
    [版主回覆06/07/2010 23:47:00]G3-X同G4真係多貨到水浸咁

    回覆刪除
  5. 黑暗邪神細胞分裂症2010年7月10日 下午12:15

    G4去左邊?你無買?定係比G3X射爆左
    [版主回覆07/10/2010 12:22:00]嘻嘻!!我真係無買...

    回覆刪除
  6. 我中意G3多啲
    [版主回覆05/08/2011 21:33:00]但G3-X好似多D裝備,抵玩D喎!!

    回覆刪除