2010年6月26日星期六

SDX - Command Gundam


近日因等半夜睇波,無聊執拾下發現幾個月前瑞記開倉時,除入了超越之龍外,還有這COMMAND GUNDAM,以當時一魚的價錢,真係買盒模型都未必得,可謂抵到爛!!其實把玩過後,它絶不只値一魚,多種配件及玩法,至少都兩魚吧!!真不明白這盒COMMAND GUNDAM為何成為SDX系列中的跳樓貨表表者


Box Art & Packing





裝甲型態,迷彩塗裝十分出色,胸甲合金制,令其十分重身.



球型式加二重關節,要做出抜刀,投擲等動作全無難度,不俗的可動能力已成為SDX系列的賣點之一.





配件方面替換手有四對,五種眼神,另外附上眼罩,,膠布,大聲公,重現負傷,再加上各種武裝,可玩性十足!!




卸下裝甲可變成輕裝型,身型比較單薄.





各種武裝包括有 - 軍刀,兵機鎗(可換彈匣型態),迫擊砲,手榴彈兩款(一款是鐵球造形),箱型火箭砲,瞄準器及飛彈武器,



全部武裝均可配備上身.箱型火箭砲,頭側的瞄準器及飛彈武器亦可調較角度.





加上附設的地台,方便擺出各種有型姿勢!!









説起SDX系列,自從第一彈騎士高達後,幾乎其後推出的都落得跳樓收場做成如此局面不多不少是由COMMAND GUNDAM開始,由初初一出的三魚,到現在可能一魚都有的情況下,不期然會令人期望打後的都會跌價,結果造成去貨去得好慢,當然作為消費者既我們,樂得可以買到平貨,但最後便是玩死了此系列...



4 則留言:

  1. 終於都明白主角機先係大曬.
    [版主回覆06/26/2010 23:25:00]加上騎士高達比較多人識

    回覆刪除
  2. 借問聲,你買BANDAI 口個D VF-25F 會唔會CHECK件架, 其實可唔可以CHECK 架呢? 因為未買過唔熟驚俾人厄.唔該曬!
    [版主回覆06/26/2010 23:46:00]合金玩物我習慣去賊船同孤注買,因為都一定有得check,而且唔洗俾錢先!!

    回覆刪除
  3. 最新果兩隻好得! 好想佢一路出....
    [版主回覆06/28/2010 14:09:00]我都對盒Mask Gundam好有興趣

    回覆刪除
  4. 吓, 一魚? 剩係d 配件都抵啦
    [版主回覆06/29/2010 09:12:00]瑞記連繼兩次開倉都係做呢個價,話唔定下次仲有機會!!

    回覆刪除