2010年6月15日星期二

S.H.Figuarts – 幪面超人古迦 Ultimate Form


還記得在最終決戰中,五代和零號以人型姿態互鬥的經典場面嗎?以現時的幪面超人尺度來説,已算是十分暴力了.而在最終回登場的古迦 Ultimate Form,就更加留給人很深刻的印象!!所以今次S.H.Figuarts推出的Ultimate Form,除了是一衆FANS期待之作外,亦可能令一向没玩開S.H.Figuarts的人帶來他們的第一次.



Box Art & Packing





身形比同系列高出半個頭,上色及QC均令人滿意.如果色血管能再幼少少就更完美了.





活動能力方面,關節鬆緊度適中.肩及股間關節的可動幅度比預期中差了少少,但影響不算太嚴重.







配件有十一對替換手,而且還包括黑目形態,笨大今次算是賣大包了.








期待下月的零號,到時可以來一場大戰了.



7 則留言:

  1. 黑色眼睛cool 好多, 喜歡
    [版主回覆06/15/2010 23:01:00]我都係 鍾意黑目多D

    回覆刪除
  2. 隻黑色身體配藍色線好得~
    [版主回覆06/16/2010 20:35:00]絶對係SHF近日的代表作!!

    回覆刪除
  3. 佢永遠都系我既最愛!!!!
    [版主回覆06/17/2010 20:02:00]我都係

    回覆刪除
  4. 我都買左,但係冇開盒
    [版主回覆06/18/2010 09:09:00]快d開盒玩啦

    回覆刪除
  5. 黑暗邪神細胞分裂症2010年6月20日 上午9:39

    angus兄,你有買白kuuga嗎?
    [版主回覆06/20/2010 09:49:00]無啊!!見過實物麻麻地,都係等零號好D!!

    回覆刪除
  6. 呢隻我覺得係近期SHF嘅代表作 將佢同其他SHF擺埋一齊,完全凸顯出佢那[霸者的風範]
    [版主回覆07/01/2010 08:39:00]加上在比例上隻終極高過其他SHF,成隻突左出黎特別顯眼!!

    回覆刪除
  7. 黑暗邪神細胞分裂症2010年7月6日 上午11:49

    我有fd第一隻SHf真係佢·····
    [版主回覆07/06/2010 11:58:00]小心D!!好易越買越多

    回覆刪除