2010年11月2日星期二

Robot魂 [Side MS] - OO QAN[T]




雖然香港仍未上映Gundam OO 劇場版A wakening of the Trailblazer,但從各大討論區得知,影評是好壞參半,大部份都是接受不了對抗外星人的情節,而且整套劇大送便當,就更引起fans不滿.(香港將在1118日上映,但已經滿座,所以我還是等聖誕節出碟時先至睇了.)至於機體方面,從一公怖新機體開始已密切留意Robot魂何時推出,結果第一個跑出是刹那的專用機 : GNT-0000 OO QAN[T].



Box Art & Packing










在劇場版中只出場了一段小時間,身形不及OO和七劍,有點與Exia相似.全身養眼之處莫過於左肩的GN Shield,上色算可接受.










同樣擁有Twin GN Drive System,分別收藏在背包及盾内,六枚GN Sword Bit盾牌的接合位扣得很實,不怕鬆脱.







活動能力方面,各關節位比七劍來得進歩,扭動性加強令可動範圍更加廣,而且十分實淨,即使拿着大劍亦絶不手軟.GN盾可由背部至左肩扭至不同角度,令擺pose多一點生動.







配件方面有替換手七種,軟膠天線,GN Sword V,用來和GN Sword Bit組合的劍身,兩塊刀片及半圓display.




輪到介紹武器:GN Sword V比較長身,同樣可自由轉換成Sword ModeRifle Mode.
















收藏於GN Shield内的六枚GN Sword Bit可像浮游炮般作全方位攻擊及形成GN Field,守兼備.







當排列成圓形,配合背包及盾内的GN Drive連接,便可發動量子系統Quantum System,從而進行量子化的空間跳躍.




利用另一劍身便可和GN Sword Bit組合,GN Sword V攻力加強,成為Buster Sword Buster Rifle.













這台OO QAN[T] 玩法十分豐富,整體表現令人滿意,期待Bandai快些推出其餘三子的機體吧!!





9 則留言:

  1. 怕唔怕佢會出 追加武器版本?
    呢隻 頭雕,麻麻地
    大腿甲,粗左d
    [版主回覆11/02/2010 21:54:00]頭雕HG塊面尖D靚D.至於追加武器,可能買本Hobby Japan再改造一下掛!!

    回覆刪除
  2. wo......你罷post...(羅)滿分.
    <<<<中毒
    我等MG出先買
    [版主回覆11/03/2010 09:27:00]MG我都有諗過買呢!!

    回覆刪除
  3. 對不起... 靖問 "大 送便當" 即是什麼...?
    [版主回覆11/03/2010 09:33:00]即係去哂賣咸鴨蛋

    回覆刪除
  4. 估唔到呢款你都會買呢...
    我對高達感情去到F-91便停了....
    [版主回覆11/03/2010 11:34:00]近期既Gundam UC絶對値得一看,誠意推介!!

    回覆刪除
  5. Yes, 近期既Gundam OO & Gundam UC真的不錯!
    [版主回覆11/03/2010 11:58:00]今個月Robot魂隻新安州已經走唔出我掌心了

    回覆刪除
  6. 13號去MCL睇之前入左先 如果唔係我驚我會因為大罵套戲而放棄佢..
    [版主回覆11/03/2010 20:03:00]好似有跌價跡像了!!我怕OO Qan[T]如果真係出得果十幾分鐘,我會罵得仲厲害

    回覆刪除
  7. 新安洲必入 la(d mode 的獨角獸也一早入了 ), 昨晚在 mk 船仔睇過實物 , 我對佢信心 10 足 !!! 如果關節唔鬆的話 , 佢應該可成為 robot 魂中必入品頭 3 甲
    [版主回覆11/04/2010 16:26:00]船仔有實物睇??咁要上一上去啦!!

    回覆刪除
  8. Heard that the scale of this one is very close to the 1:144 HG version
    [版主回覆11/04/2010 23:16:00]係呀!!所以我會買埋Hobby Japan把GN Sword IV,諗住配埋一齊用!!

    回覆刪除
  9. ..between, you haven't bought SRW Alteisen?
    [版主回覆11/04/2010 23:20:00]有買呀!!不過未得閑影相,玩過一陣,好過究極造形可動果款!!

    回覆刪除