2010年12月29日星期三

深圳兩日遊下集




半夜阿女仍然唔舒服,起身嘔左兩次,搞到成晩唔係咁好訓!!朝早落酒店食返個豐富早餐(包埋兩個大人,兩個細既就計一個大人錢,人仔$170)跟手就check out!住一晩五星級酒店只需 $170,抵!!






之後我地就搭地鐵去「世界之窗」.對上一次已經係十幾廿年前,果時仲係同Ava拍拖,而家舊地重遊就拖住兩個細既一齊去囉!!估唔到而家入場費都幾貴,大人$140,細路就半價.







入到場阿女一見架單軌火車就話要搭,原來入面樣樣玩意都要另外俾錢,真係離!!







之後就周圍行吓影吓相,去玩草地迷宮,行到四點度阿女又唔舒服,肚痛要搵厠所,所以就離場!! 阿女辨完大事後,出奇地成個人精神哂,嘔又開胃返哂,去KFC食左桶鷄後就搭車返酒店攞行李!!




























最後再去老街東門行夜街,三個女人當然要shopping一大輪啦!!







諗住返羅湖丹桂軒食晩飯,點知好多人等位,所以最後我地返上水廣場,食完就返屋企囉!!

2 則留言:

  1. So HAPPY!
    [版主回覆12/30/2010 09:09:00]如果阿女健健康康咁去玩會更好呢!!

    回覆刪除
  2. Yes, yes! 健健康康去玩才好玩,好返下次再去吧!
    [版主回覆12/30/2010 13:57:00]下次去過第二度,唔去深圳囉

    回覆刪除