2010年12月7日星期二

MHP3的緩慢進度




打機時間係返工放工車程,夜晩就十點上PS3 ADHOC PARTY,加埋大約四個鐘度,打左接近一個星期,進度十分之緩慢,現在只在HR3及村任六星中.


暫時用緊太刀同斬撃斧多,只整過兩套裝:初期狗龍,而家著緊雷狼裝,110防應該用到上位.話説套雷狼裝用左星期日一個朝早,洗左七八隻,好好彩一場内出兩隻逆鱗,至於爆角,因為要爆哂兩隻先有機會出報酬,所以帶定落穴同洗面會穩陣.

新怪方面,因之前打過Wii版,所以有部份已不陌生.而且覺得流口水時間比Wii版長少許,感覺上易打左.三款紅白藍熊仔餅搞笑居多,潛口龍有少少類似燈籠魚,雷狼龍最難捉係招昇龍拳,尾鎚龍直升機好得意.短期目標係呢個星期升上上位,不過要打我最討厭打既角龍,都幾麻煩!!(實在分唔到身去影玩物,盡可能下星期出一份report啦,敬請各blog友見諒!!)

11 則留言:

  1. 裝番個SOFTWARE係PSP度CAP相啦
    講進度我今日去到HR4/村5星
    你套 雷狼裝最好加一加防, 我123防中土砂龍火車都差唔多扣一半
    [版主回覆12/08/2010 09:08:00]嬉嬉!!我玩UMD,無裝Software.....
    P.S.HR4上位有乜裝推介??

    回覆刪除
  2. Yes,只有返工放工車程才可打;but仲未裝 PS3 ADHOC PARTY,所以只可自己打住村長先!現正身穿狗龍手執普通太刀於村長4星努力中!
    [版主回覆12/08/2010 09:10:00]快D裝啦!!等緊同你一齊打呢!!

    回覆刪除
  3. 可是我的進度比你更慢呢...
    我有很多東西 "合不到出來" 啊... 
    [版主回覆12/08/2010 09:16:00]買本調合書放係箱度會易合好多!!
    你用乜黎link機,xlink??

    回覆刪除
  4. 我無買調合書啊 (因為不太懂玩) ...
    暫時我只是 "一人玩" 及 "在公事跟同事 WIFI 聯機" 而已...
    [版主回覆12/08/2010 10:04:00]買一兩本game書睇了解吓先!!有人幫打會快好多

    回覆刪除
  5. 咁你近日買左乜玩具呀
     
    11 月我也掛住玩新電話 , 玩物介紹只得 4 編
    希望 12 月可以出多少少玩物介紹 , 出到 5 編算唔錯 lu hehehe
    [版主回覆12/08/2010 12:24:00]得零影同紫龍.....今個月目標係一輝.SIC古迦.SR雷登要睇過實物才決定呢!!

    回覆刪除
  6. HR4暫時未見到有好既裝
    因為我只係打左水獸, 紫水獸同土砂龍咋
    我只係諗到峰山比較好......
    [版主回覆12/08/2010 22:05:00]見狗竜上位都係175防,仲要用一粒鳥竜玉,唔値......

    回覆刪除
  7. 我仲執緊磨姑, 進度超慢.
    [版主回覆12/09/2010 21:07:00]尋晩打到上HR4啦

    回覆刪除
  8. hi 原來你都係獵人,我都係,我e+係hr2 and爆左村長,我e+係集會所o既4*卡住左T.T
    [版主回覆12/12/2010 20:54:00]大家同是獵人呢!!我已上HR5,村長就未爆....HR2~HR3集會緊急係打雷狼,整件雷狼裝會易打呢!!

    回覆刪除
  9. 打機時間係0%真羨慕你… i am busy! 真羨慕你…
    [版主回覆12/13/2010 20:49:00]MHP呢隻Game真係令我太著迷了!!

    回覆刪除
  10. 我都唔知點玩潛口,迅龍,條潛口成日潛落沙好煩,我就係卡左係e到,迅龍我就唔想打,因為2g打得多^^2*上3*係打雷狼??咁就好(因為又可以不停用銃槍屈).頭先打雌火龍,無喇喇斷尾-.-(一刀)
    [版主回覆12/14/2010 19:35:00]帶定大爆彈俾隻潛口食,之後釣上黎,有接近二十秒任你虐待!!

    回覆刪除
  11. 用咩釣??十分唔明,我係夠打but我一過左15分鐘就冇咩心機打
    [版主回覆12/15/2010 20:03:00]有片睇!!一食完大爆彈,行埋去狂按〇掣即可釣,唔洗帶魚杆,希望幫到你啦!!
    http://www.youtube.com/watch?v=TaEEAXlzxfw

    回覆刪除