2010年12月3日星期五

Michael Lau Exhibition@Times Square

Michael Lau係Figure界有幾出名,相信不用多説!!而家Time Square有個展覽,値得一看呢!!





























































4 則留言:

  1. 正~好大型~值得去睇~!
    [版主回覆12/05/2010 11:19:00]揀朝早去睇會少人D,易影相呢!!

    回覆刪除
  2. 前天都抽到了一粒板仔了
    也抽多多粒消防^^ ... ... ...
     
    呢個展我地芋天經過都睇左一陣,有d真係好型,好d好有趣
    [版主回覆12/06/2010 09:36:00]套火柴人真係越玩越有味道

    回覆刪除
  3. 你好,初次到訪。 times square搞character野都算多 好似耐無見過michael lau有大event啦。
    [版主回覆12/06/2010 15:46:00]Hello,多多指教!! 係呀!!我都覺近一兩年Michael Lau好似沈左D,大家轉左去玩Hottoys電影figure...

    回覆刪除
  4. 早期既"自作業"GARDENER真係正, 之後D"浪膠"公仔就"一般"了!!
    [版主回覆12/14/2010 16:54:00]所以人氣都無以前咁勁了

    回覆刪除