2010年12月12日星期日

沙田大出血

今日我地去左沙田拜姑婆,原定諗住拜完食埋野就返屋企,點知臨行去火車站就出事喇!!









途經COACH,Ava見做緊特價,終於俾佢買到個新手袋,有兩個款轉吓,而家新城市廣場做緊HSBC最紅驚喜,我果張有12%,Ava果張有8%,我地分開兩張咭碌,有多二百幾蚊回贈呢!!







3 則留言:

  1. 你張HSBC咭有12%咁好?我抽得9%咋!
    [版主回覆12/13/2010 09:19:00]咁岩好好彩呢

    回覆刪除
  2. 先還 blog 債先,多謝在失蹤期間繼續留言同支持呢 …
    都唔係好傷啫,遲下買返件玩具再獎勵比自己啦...  不過屋企唔夠位放點算呢﹖
    [版主回覆12/13/2010 10:43:00]而家掛住打MHP3,真係連出左乜玩具都無留意呢....

    回覆刪除
  3. ok ah!
    [版主回覆12/15/2010 00:22:00]hey gal, will chat w/ u tmr

    回覆刪除