2011年2月5日星期六

兔年大年初三




今日大年初三,我地入左去元朗同姨婆拜年.今次行程冇以前咁趕,(因為唔洗去飲茶)所以拜完年就同嫲嫲叔叔一齊去元朗佳記甜品,食「B仔涼粉」,腸粉,雞翼尖,芒果黑糯米,好好味!!















晏晝Ava約左兩個十幾年冇見既同學見面聚舊,之後就返ClubHouse book舞蹈室俾兩表姐妹跳舞.




夜晩輪到婆婆黎拜年,係青衣城食泰國野再玩埋果三間無乜野玩既奇趣屋就返屋企囉!!







2 則留言:

  1. 奇趣屋的視覺效果好得意!
    [版主回覆02/07/2011 09:14:00]有間屋未入去企係個門囗已經頭暈暈...

    回覆刪除
  2. 去元朗一定吃B仔旁邊的泰式海南飯$38!但堂食只能坐露天位! 另外B仔附近有間一番壽司…正!大件又平!
    [版主回覆02/07/2011 10:06:00]好介紹喎!!下次去試吓先!!
    P.S. 祝北斗兄新年快樂,身體健康!!

    回覆刪除