2011年2月22日星期二

Manga Realization – 覺醒式強化外骨格・雷電




未知大家有没有看「斬鬼者・覺悟」這套充滿暴力的漫畫??(漫畫好睇過動畫n)雖然人物的畫風及造型不算美型,但在故事上(雖則結尾有少少爛),強化外骨格,戰術鬼及各式必殺技則非常吸引.這套作品在玩物上不算出太多,最多人追捧的應該是S.H.Figuarts,但自己就不大喜歡其比例,所以選擇了和SIC差不多的Manga Realization系列.



Box Art & Packing










先介紹:覺醒式強化外骨格・雷電.在新版單行本第五巻中刊登的八頁短篇「覺悟のススメVOLTEX」登場.擁有,頭上有星形標記,刻上「烈義」文字的特徴,背景及身份成謎,只知是由一名為「黒須京馬」裝著強化外骨格.




玩物的外形充滿金屬及機械,配上武士刀有如忍者的造型.全身金屬紅的塗裝,加上透明黄的胸前部件,十分搶眼.










配件有替換手五種,披巾,烈義閃獄劍及劍.




武器烈義閃獄劍及鞘可裝備在背後,而且劍可完全收納於劍鞘内.









活動能力方面,上半身的表現令人滿意,雙手的可動範圍甚廣,可做到背後拔劍的動作,腰可動.但下半身的表現則欠佳,股關節的可動幅度,被大脾甲頂著而不能開得過大,膝關節大約只得90,令擺pose時會有小小勉強.







雷電的出場時間小,起初也不知擺甚麼pose,但一拿上烈義閃獄劍在手,相便影過不停了!!

























下篇將輪到主角登場!!


8 則留言:

  1.  玩具好靚喎, 記得睇之前過一期他的漫畫, 不過冇繼續睇落去.....。
    [版主回覆02/22/2011 23:39:00]真係幾値得睇架

    回覆刪除
  2. 有印像時過套漫畫,但已忙記故事詳情
    [版主回覆02/23/2011 09:59:00]我都有少少忘記,為左寫blog我都上網重睇多次呢!!

    回覆刪除
  3. "MR" 斬鬼者覺悟我仍然未買 (我覺得應該再可以平d 的...) "斬鬼者覺悟" 我也覺得十分好睇~
    尤其最後兄弟對決時, 覺悟用螺旋 (畫面畫作他們尤如打棒球對決) 時及
    他自斷一手後再用領巾 (好像是...) 包裹後的捨身戰鬥... 現在還記憶尤新呀~~
    [版主回覆02/23/2011 09:57:00]我係衰記開倉時買,兩魚四,ok啦!!

    回覆刪除
  4. Hehe 邊個網有得睇?
    [版主回覆02/24/2011 09:09:00]http://www.2comic.com/view/comic_2605.html?ch=10
    十一巻全齊,慢慢欣賞.

    回覆刪除
  5. 斬鬼者・覺悟 好靚喎,
    [版主回覆02/25/2011 09:05:00]此款造型真係唔錯架

    回覆刪除
  6. 我諗住如果有 199 或以下才出買...
    [版主回覆02/26/2011 09:53:00]可能下次開倉有掛

    回覆刪除
  7. 型過好多近年既SIC, 我鍾意
    [版主回覆02/28/2011 16:33:00]兩隻造型都真係唔錯

    回覆刪除
  8. 雷電在哪出過場?
    [版主回覆05/15/2011 22:09:00]在新版單行本第五巻中刊登的八頁短篇「覺悟のススメ VOLTEX 」登場,但因中文版無翻譯過,所以好少人睇過...

    回覆刪除