2011年2月1日星期二

魂Shop限定 - S.H.Figuarts 幪面超人Eternal




之前雖然未看W劇場版,但已對Eternal的造型十分感興趣,所以當知道出SHF,二話不説便落訂了.到今個月取貨時,剛好看完整套劇場版,把玩起來就更加添了幾分熱血呢!!



Box Art  Packing










來自幪面超人W劇場版「Forever A to Z / 運命のガイアメモリ」,由組織Never的頭目:大道克己變身而成的歹角 - 幪面超人Eternal.










配件有替換手九種,斗蓬及軍刀Eternal Edge.




在劇中經常披著斗蓬十分有型,但來到玩物則另一回事.大大的一舊黑膠除欠缺美感及自由度外,亦大幅限制了可動範圍.兩肩被包著令手不能舉得高,脚亦同時不能向後活動,有機會真是要改用布料整一整先.













脱下斗蓬吧!!




玩物上色不俗,珍珠白加上金屬藍十分搶眼.全身二十五處記憶體插槽造功細緻.(不知會否有神人將其全部著色呢!!)







骨架沿用W的設計,可動能力十分高.



















發動Eternal Maximum Drive能令初代Gaia Memory功能盡失,難怪CJX亦要慘敗收場.







下月輪到SICW出場,還一次過出CJ & CJX兩個Form,兩盒應該走不了.另外這篇應該是我虎年最後一篇玩物blog,在此順道拜過早年,祝各blog友新年快樂,身體健康,心想事成!!兔年再為大家分享玩物呢!!




8 則留言:

  1. ANGUS 新年快樂呀
    點解有幾張相 佢隻角看上去d邊位好似紅紅地咁
    [版主回覆02/01/2011 22:36:00]AJ兄好眼力呢!!佢隻角在用料上應該是黄色透明件再塗上珍珠白,上色薄以至有透紅的出現......
    P.S.祝AJ兄新年快樂,囡囡越大越精靈!!

    回覆刪除
  2. 如果呢隻Eternal出SIC便正了,可以同3月出的SIC W“大戰”一翻... 哈哈哈!
    在此祝Angus兄您及家人:心想事成,兔年如意,身体健康!!!!
     
    [版主回覆02/02/2011 08:58:00]日本有神人整左SIC Eternal,把軍刀好大把好有型架!!
    祝Johnson兄一家身體健康,心想事成,囡囡越大越精靈!!

    回覆刪除
  3. 呢個幪面超人設計造型好破格,完全難以正常想像呀~
    預祝你全家兔年身體健康,心想事成,萬事勝意...
    [版主回覆02/02/2011 09:01:00]有人話似月光幪面俠喎....
    祝祺兄萬事如意,身體健康!!
     

    回覆刪除
  4. ANGUS 兄~
    新年快樂呀~
    我果隻 eternal 的兩隻手臂的上色就不太好了...
    [版主回覆02/02/2011 09:30:00]手臂位係盒内真係幾難check到,我果隻算是啦.
    祝梅兄工作順利,身體健康!!

    回覆刪除
  5. (Empty)
    [版主回覆02/02/2011 15:39:00]新年快樂呢

    回覆刪除
  6. 新年進步~大家發財~~
    [版主回覆02/03/2011 00:27:00]祝Saintjack兄新年快樂,身體健康!!兔年分享多些星矢物給大家看呢!!

    回覆刪除
  7. 設計造型good
    [版主回覆02/03/2011 23:10:00]好有軍人feel!!

    回覆刪除
  8.  
    祝你兔年快樂, 大吉大利!身體健康!
    呢隻D QC 好似幾GOOD WOR!
    [版主回覆02/03/2011 23:34:00]祝蝦佬兄新年快樂,身體健康,工作順利呢!!

    回覆刪除