2011年3月12日星期六

C3日本動玩博覽2011 (Other玩物篇2)

專賣Macross既Satelight展出了VF-25F大氣層Pack,第一次見到實物,有少少中毒,都係等埋YF-29先決定買邊隻!!












在日本播放中既Danboru機,主角機已經出左,其他機體亦將推出!!







Hobby Japan香港版展出了Bolg友熊貓Ya Ya的作品.







壽屋模型










Medicom - 有得訂而家炒到上天既555加速型,價錢仲幾合理添!!




2 則留言:

  1. 我都考慮緊訂唔訂YF﹣29呀,好吸引呀!!
    [版主回覆03/12/2011 10:20:00]想睇埋YF-29出實物時隻紅色效果如何先決定!!

    回覆刪除
  2. 大氣層Pack街好似唔多覺.. YF - 29 等緊可能有SP ver
    [版主回覆03/14/2011 17:56:00]我都想YF-29有Pack先至買!!

    回覆刪除