2011年3月2日星期三

[Nico Nico] - キャプテン翼~つくろうドリームチーム

閒時無無聊聊都會打吓facebook game過吓手癮,近日更迷上了由日本網站[Nico Nico]作成既足球小將 flash game :「キャプテン翼~つくろうドリームチーム~」.玩法同紅白及超任年代既足球小將game差不多,以指令形式進行比賽,更加入育成原素.勝出就有機會出球員卡,繼而組合屬於自己既夢幻球隊!!






開波狂左三日,雖然level頗低,總合力只得54,但總算擺脱左平民球隊的陣容.自覺抽卡都算幾黒仔,成日出平民同銅卡.白金卡只得一張東邦得仔,金卡得三張,最好果張係三杉,認真慘!!




有興趣玩既blog友可到http://app.nicovideo.jp/watch/ap16.我個ID:19580924,大家一齊互add可以賺多d point!!

7 則留言:

  1. 哈哈,打機我真係冇咩興趣又唔識,我呢個人絕對係打機白痴....
    [版主回覆03/02/2011 19:44:00]都好既,試左好易上 癮,好難戒架....

    回覆刪除
  2. 日文唔識玩
    [版主回覆03/03/2011 09:15:00]上期G-Zone有寫攻略

    回覆刪除
  3. 多謝推介,現正努力中o不知是BUG還是甚麼,我竟有兩個新田!!
    [版主回覆03/06/2011 08:17:00]有好game一齊玩!! 咭係可以重覆咁抽,可以用選手強化,組合成一張,升高 D level架!!

    回覆刪除
  4. 這是facebook的game?
    [版主回覆03/08/2011 16:42:00]唔係呀!!係日本網站 Nico Nico 既 flash game 黎,而家好 hit 架!!

    回覆刪除
  5. 我點@你-,- 你教下我
    [版主回覆03/27/2011 12:44:00]有一個選項有個「xxx探xx」,有個位輸入ID,咁就add到人架啦!!

    回覆刪除
  6. 正Game,我add你
    ID:20099531
    [版主回覆03/28/2011 11:49:00]Thx!!

    回覆刪除

  7. 想問問你還有沒有玩?玩戲似乎沒有太多的更新,世青編及Real7(11)的人物又沒有,是版權問題嗎?間中推出的special card似乎又沒有太大用途。
    [版主回覆05/26/2011 09:23:00]間唔中仲有玩,我成日都中大衆面,玩到心灰.....

    回覆刪除