2011年3月12日星期六

C3日本動玩博覽2011 (合金魂篇)

超合金魂金毛獅王終於有實物睇,老實講我自己就收貨!!有人話黄色件膠,有人話27CM矮,咁多不滿咪唔好買囉!!有錢既去買返隻舊版,又有電鍍又大隻!!



















魂SEPC機甲戰記威龍,二三號機真係好靚,不過炒得太貴喇!!










今個月既目標物之一 : Metal Build OO Gundam Seven Sword!!實物上色及各水貼位好精細,而且金屬製既關節應該好實淨!!







2 則留言:

  1.  Bandai 玩晒 ??
    [版主回覆03/12/2011 19:44:00]無計....不少機械人licence都係Bandai擁有.

    回覆刪除
  2. 金毛獅王個人最唔鍾意係結合後機械心背後收納個樣,但冇計...
    [版主回覆03/14/2011 15:14:00]有傳聞話可以自己動手拆出黎,到時睇吓係咪真

    回覆刪除