2011年4月25日星期一

復活節假的第四日@2011




最後一日復活節假,我地無去其他地方了!!因為阿女要做功課啊!!不過都有出去食午餐,同順路睇左套幾有意義既街頭話劇.


4 則留言:

  1. 在那裡呀?
    [版主回覆04/26/2011 10:07:00]青衣海濱長廊

    回覆刪除
  2. 四天假好快過...尤其同D小朋友呢度去嗰度去... ...
    [版主回覆04/26/2011 09:58:00]難為我地要諗節目呢!!

    回覆刪除
  3. 真係“君心知我心”!!我們要諗節目的比安排旅行團行程更辛苦... ... 既要行程豐富有趣,但又要有新鮮感避免重覆,膳食就更令我諗到腦爆炸... ... 哈哈哈!不過見到他們大大小小玩得開心、食得開心又覺得一切辛苦都非常值得!
    [版主回覆04/26/2011 11:29:00]我地做父母既,不外乎想小朋友開開心心,健健康康

    回覆刪除
  4. 果然是好地方wor 不過有點遠
    [版主回覆04/27/2011 19:42:00]地鐵一出即到

    回覆刪除