2011年4月11日星期一

HGUC - Unicorn Gundam (劇場限定 NT-D 透明珍珠白Ver.)




已超過十年没接觸模型了,原因是阿女出世後,實在不宜在家噴油上色,所以對模型的熱情漸漸冷卻.直到C3時入手這盒HGUC Unicorn Gundam,,看其分件可以完全不用著色,合乎我不能上色的要求,加上看著那有如縮了水的Robot魂版本,終於在上週六打少一晩無雙六,用兩三個鐘「齋」完成!!


Box Art




1/144比例.透明珍珠白的主體,關節是透明件.内部,背包及脚板位則用了螢光粉紅及藍色加閃粒,光線充足下有如發光一樣.













武器有鐳射鎗及盾牌,可分別收納在背色及手腕上.(但竟然没鐳射劍…)













Robot魂比較簡直是了一個碼.




但和Robot魂新安州又好似比例適中.




活動能力方面,大部份有二重關節,腰間及裙甲可動,感覺和Robot魂差不多.(當然要小心把玩啊!!)






















估不到現時HGUC的技術可以和Robot魂一拼,著實令我對模型的熱情慢慢燃起,搞到有少少心郁郁想買盒Titanium Finish 新安州黎砌添!!




8 則留言:

  1. 呢兩隻我放棄咗lu,太貴又唔係太正. Titanium新安洲正呀,我砌完啦,係金邊麻煩D,貼貼紙都可以,不過我就用金色gundam marker油.
    [版主回覆04/12/2011 13:40:00]嘻嘻!!我已經買定支金色marker了!!

    回覆刪除
  2. 呢套作品開始吸引我,因為佢不斷更新舊自護軍機體....
    [版主回覆04/12/2011 13:42:00]往後劇情會有更多舊機出,包你有驚喜!!

    回覆刪除
  3. 原來係透明珍珠白 ,幾靚bor,買左幾錢呀?
    (uc第2集,我還未找來看…) 另外想問你 ,sic57入手未?
    [版主回覆04/12/2011 13:48:00]上個月係C3會場買,正價$17x,而家炒到接近三魚了!!
    UC第2-3集試試去UWANTS search吓,應該唔難找到種既!!
    SIC57入左一盒啦!!等平到去三魚就入多兩盒,用黎改造成Joker!!AJ兄呢,入左未??

    回覆刪除
  4. sic 57我一早訂左亞洲版,要5月才到貨 (3魚半)
    sic58 我訂左行貨
     hehe ,我勁希望sic會出joker
     
    [版主回覆04/13/2011 15:46:00]好似話有D地方已平過4魚,等埋亞洲版批貨,隨時三魚搞掂!!

    回覆刪除
  5. Only用兩三個鐘玩成HG?勁呀!!
    另外,Angus兄;你是否上周五lunch time在188買SIC57的呢?
    [版主回覆04/13/2011 15:47:00]係呀!!你見到我 做乜唔打聲招呼呀

    回覆刪除
  6. 三魚 SIC57,我都買呀,未玩過SIC ,好似幾正咁
    [版主回覆04/13/2011 15:50:00]等到五月亞洲版貨到,應該可以

    回覆刪除
  7. 我在精品買SIC的,但原來盒內無“藍旋風”送的

    [版主回覆04/13/2011 17:51:00]好彩唔包,唔係都唔知放係邊!!!

    回覆刪除
  8. 沒鐳射劍咁CUTE?  我都想買來砌, 半透明珍珠色加紅色閃粉真係正,不過睇到價錢真的卻步了。
    [版主回覆04/14/2011 15:33:00]没劍真係有點過份!!可能係想引人買埋Unicorn Mode

    回覆刪除