2011年4月14日星期四

[PSP] – 第二次超級機械人大戰Z 破界篇

早兩日先完成埋G Gen Hell Level,時間啱啱好,而家可以完全投入機戰Z破界篇.今次因為行貨,Game未出時個個話炒到上八字頭,到尋日正式發售,貨多到水浸,限定版六字頭已有交易,(今日更回落到五字尾),自己當然是第一日入手啦!!不過真係有少少赤,印象中呢隻都算係手頭上最貴既PSP Game了.不過見係機戰,豪俾你啦!!

今次限定版内容有收藏box一個,上集超級機械人大戰Z既資料集同特典Theme DL Code!!











Theme幾靚架!!個個icon唔同架!!




P.S. 唔知續章「再世篇」會幾時出到呢??(Game都未打爆,咁快諗下一篇!!)

7 則留言:

  1. 今次機戰好似無合體技... ...
    [版主回覆04/15/2011 09:19:00]好似係!!!同埋今次SR point都幾有挑戰性!!

    回覆刪除
  2. 我都 ready 要玩了~
    [版主回覆04/15/2011 11:48:00]我打得好慢,而家至第8話,好想快D用天元!!

    回覆刪除
  3. 有6 神.宇宙大帝......好吸引
    [版主回覆04/15/2011 23:26:00]最緊要係有天元突破!!剛岩打到出場,一聽首BGM即時好熱血!!

    回覆刪除
  4. 個包裝咁華麗既 快d 出返呢批人物既玩具啦, 等到頸都長
    [版主回覆04/17/2011 13:04:00]我都想Bandai出G7

    回覆刪除
  5. 更正:應該係有合體技的,但聞說只限少數機體,如天元突破
    [版主回覆04/19/2011 16:30:00]我玩到第二十二話咋....

    回覆刪除
  6. D 機體有吸引 , 看來我要快把 psp 帶出去修理後玩這 game
    [版主回覆04/19/2011 16:28:00]AJ兄玩完返黎喇!! 今集好多玩體,爆多兩三次機都得

    回覆刪除
  7. 請問個theme 點樣係 playstation@store dl 落來?
    [版主回覆04/23/2011 22:40:00]用PS3上 JP playstation store download

    回覆刪除