2011年4月18日星期一

S.I.C. Vol.57 – 幪面超人W CYCLONE JOKER




繼電王後,自己第二喜愛的平成拉打 :「幪面超人W」終於SIC.起初未公佈時還擔心需要買9盒才可玩齊整個W系列.誰知今次SIC除了可轉換成CJCJX兩個form,還可分割兩邊,及配合六月推出的Vol.58自由重組9form.SICW迷絶對是好消息!!好了,現在便先介紹幪面超人W的最常出現形態 Cyclone Joker!!



Box Art & Packing










最常見的綠黑色形態Cyclone Joker. SIC化後身上多了刻紋,金屬綠及消光黑的上色非常分明.背後的頸巾長至小腿,整體全用膠製,没金屬件.
















Double Driver可左右獨立開合,當然亦可自由插入Gaia Memory.




配件包括10替換手,Gaia MemoryCyclone,Joker,Luna,HeatPrism.




活動能力方面,手脚擁有二至三重關節,内骨架採用球形balljoint設計,大大増加了腰間的可動角度,整體表現比上作古迦更出色.










今作賣點之一 : 為重現Joker Extreme而附上的分割上半身及手,還包括魂Stage 5 display,以可動figure計這次是首次能實物化的.







強可合拼,但空隙頗大,而且頭胸腹不可動,想display兩種形態還是乖乖買兩盒吧!!(或選擇坊間的仿内骨架.)




「さあ、お前の罪を數えろ!」




Joker Maximum Drive







Joker Extreme!!







下篇將介紹Cyclone Joker Xtreme.




15 則留言:

  1. 呢隻未買,冥王又未買><
    講番正題輯相真係唔錯
    [版主回覆04/18/2011 22:01:00]多謝!! 冥王而家炒貴哂,唔好高追 至於呢隻可以等下月批亞洲版,到時應該可平到三魚半!!(我都會入多盒)

    回覆刪除
  2. 跌破$400啦,我好快會入,好正,我依家先追緊W,好out
    [版主回覆04/19/2011 11:10:00]入開呢隻下隻都要入啊

    回覆刪除
  3. 輯相影得幾靚.好sharp
    我等紅藍色先入
    [版主回覆04/19/2011 11:27:00]多謝!! 只買一盒,咪玩唔齊9個form....

    回覆刪除
  4. 再平D先入~
    [版主回覆04/19/2011 11:59:00]咁要留意下個月批平貨啦

    回覆刪除
  5. 嘩!可以一開二!
    [版主回覆04/19/2011 12:05:00]第一次有拉打咁玩法,都幾得意架!!

    回覆刪除
  6. 這SIC幪面超人 W好正,希望遲D出埋他的電單車...
    [版主回覆04/19/2011 12:12:00]我都想!!!但諗吓諗吓又真係無地方擺....

    回覆刪除
  7. 呢隻 Kamen Rider W 係我第1隻 SIC!!!
    知佢會出另外2個形態, 配埋呢SET可以玩9個形態, 超期待!!!
    下次 同Johnson係 188, 見到你的話, 吹下水吧!!!
    Mine: http://jk5.uwants.com
    [版主回覆04/19/2011 12:13:00]吓!!連JK兄都見過我

    回覆刪除
  8. 喜歡 W 的綠黑配色 , 但唔鍾意 W 的兩個男人合体變超人 …
    [版主回覆04/19/2011 12:16:00]唔係喎!!我覺得左同菲做得幾好喎!!至少好過Decade個門矢!!

    回覆刪除

  9.  
    呢張型到震 !!!
     
    勁呀 , 好型呀 , 可動一流 ,, 但我還未到手 …
     
    [版主回覆04/19/2011 16:38:00]多謝!!等你下月出既report啦!!

    回覆刪除
  10. 已入手,無論,色水,可動,比例,件數,可變...都係so far最好 ,一流
    [版主回覆04/20/2011 16:27:00]歡迎入SIC個坑!!

    回覆刪除
  11. d相好正!!!依家日日睇w, 睇黎唔駛幾耐都會入手了, 你覺得shf 好還是sic 好d呢? shf 較接近劇中樣子 
    [版主回覆04/25/2011 16:20:00]如果而家追買返SHF會好貴(淨係Heat Metal都炒三四字頭)而且都要買好幾盒至齊款...相反SIC會抵玩好多!!

    回覆刪除
  12. 我想問下sic會唔會出ooo同fourze?
    w accel又會唔會出呢?
    [版主回覆01/12/2012 23:42:36]我都想sic 出A哥!暫時笨大公佈出zx後都未有新作呢!

    回覆刪除
  13. 請問有冇玩開700yen RHS膠公仔?
    之前呢個系列很多人玩 但宜家好似無咩人玩了
    係唔係因為佢唔可動同埋上色求其?
    宜家一隻fourze rhs 都要$90了
    [版主回覆01/14/2012 09:48:26]呢個系列無玩開啊!!

    回覆刪除
  14. 唉 宜家真係咩都貴
    連隻anku一出都被炒至400幾蚊
    玩shf ge話真係命苦
    [版主回覆01/14/2012 09:50:23]無計!!想平少少只好一早去訂,到有現貨至去買只會俾炒家炒高個價.....

    回覆刪除
  15. 但shf咁貴又細隻都唔知點解咁多人買

    都係sic抵玩d

    回覆刪除