2011年4月20日星期三

S.I.C. Vol.57 – 幪面超人W CYCLONE JOKER XTREME




上篇介紹完CJ,今篇繼續CJ-X.換裝的配件如下.除本身骨架外,其餘全部是新件,換裝的過程亦不算太過複雜.






本體Xtreme Memory可分開及插入Double Drive.













SIC化後的幪面超人W CYCLONE JOKER XTREME和原設定差不多.全身的中間部份採用了透明部件,兩邊亦擁有不少細紋.
















武器Prism Bicker比原設定大,當然可分開成為Prism SwordBicker Shield.







本身Bicker Shield已有一定重量,插入劍後就更加重,而手關節的強靭度着實有不足,某些如伸直手拿盾的動作表現便有少許困難.(自己拍照時便需要用魂Stage撑著左手才行.)




Gimmick方面,Prism Memory可插入劍柄内.Cyclone,Joker,Heat,LunaGaia Memory亦可插入Bicker Shield入内.







至於活動能力没有因換裝而減弱,和Cyclone Joker同樣出色.




Prism Maximum Drive - Prism Break!!










Bicker Charge Break!!




必殺 -Double Extreme!!




把玩完今作Cyclone JokerCyclone Joker Xtreme,著實對Vol.58更加期待.預見下作除沿用此作設計外,亦需要加入頭,頸,腹的分割設計,才可玩齊9form.(到時必定會出齊另外8formblog!!)




5 則留言:

  1. 我仲未睇到有Xtreme變身呀!!
    [版主回覆04/21/2011 00:39:00]要去到三十幾話至變呢

    回覆刪除
  2. 正因SIC的細緻遠比SHF高,所以雖然價位高,但還是覺得SIC最好
    [版主回覆04/21/2011 10:40:00]同意!!我都鍾意玩SIC多過SHF.Johnson兄有無訂月尾隻Diend??我無訂,到時睇吓現貨幾錢先決定買唔買!!

    回覆刪除
  3. 對呀!我上年已訂了Diend (可配返Decade嘛),聞說5月3號到貨。SIC的價錢太浮動,所以既然自己想要便寧可早早訂定免炒免煩惱!
    因以前無訂開,所以我都唔齊“全套”SIC,尤其那些已炒到千千聲的限定版!
    [版主回覆04/21/2011 15:23:00]咁五月頭我要留意啦!!SIC我都唔係隻隻買,只買平成拉打!!

    回覆刪除
  4. 武器係盾劍合一﹖
    [版主回覆04/26/2011 10:09:00]成個圓桌騎士咁

    回覆刪除
  5. Angus兄,剛在188取了 SIC Diend! 驗過check過隻Diend都幾靚幾ok,但阿店員話無訂無現貨...
    [版主回覆05/03/2011 14:21:00]謝謝!!放工殺出旺角睇睇有無現貨....

    回覆刪除