2011年5月7日星期六

Ava 生日@EL CID Spanish Restaurant

今日係Ava既牛一,原先一早book左位入赤柱食德國豬手,但諗過係赤柱食完返黎屋企既路程十分遠,以我呢個唔係咁搭得長途車黎講,食到飽一飽隨時空肚落返車....所以就尋晩book過第二間,去銅鑼灣食街間EL CID Spanish Restaurant食西班牙菜!!

頭盆先黎一個西班牙風腿多士,風腿加上蕃茄蓉味道好match!!










小食有炸魷魚圏同白飯魚,口感上白飯魚好味D




飲品係Vinger Colada,阿女搞笑到話似思樂冰喎!!




再黎係雞肉風腸炒飯同薄牛扒圓扁麵,不過Ava話味道一般,前者太油,後者太鹹.







最後係甜品,阿女食椰子雪芭,好好味,D雪芭食唔到一粒粒雪,好滑好甜!!




Ava同我就食芒果酥皮批,又係好好味!!上菜時仲有Live Band伴唱生日歌同點左首Yesterday聽,好有氣氛呢!!







準備埋單時有職員sell入會,可以即時用coupon,再加上15% discounts,抵哂!!




返到屋企仲有切蛋糕環節!!東海堂呢個五層朱古力蛋糕都好重朱古力味,岩哂我同阿女!!今晩真係好難忘,好飽,好滿足呀!!




3 則留言:

  1. 好happy呀, 去赤柱我鍾意坐出面嘆啤
    [版主回覆05/08/2011 21:34:00]Thank!!已諗住等阿女考完試先入赤柱食自助餐!!

    回覆刪除
  2. 恭喜晒啊嫂生日
    d野好似幾正bor,賣相好吸引
    [版主回覆05/09/2011 09:34:00]多謝!!好彩有85折,唔係張單都幾金

    回覆刪除
  3. 祝Angus嫂生日快樂,心想事成!
    咁啱我太太也快將生日... 因會帶同兩小B同行,所以我們也只是去距離不遠的酒店吃自助餐!
    [版主回覆05/09/2011 10:21:00]多謝!!我又祝返JOHNSON嫂生日快樂!!!

    回覆刪除