2011年5月3日星期二

S.H.Figuarts – 幪面超人New電王 Strike Form (Trilogy Ver.)




老實説,我初初留意New電王,並不是來自他的造型,而是它那盒炒到過千的Yahoo Japan限定SHF.到後來追看它有份演出的劇場版,雖然對其有愛,但亦很理智没有高追那盒限定版,不知是不是連日本都對New電王的需求也很大,所以笨大便決定重新製作這盒新版,以一解各電王fans的心結呢!!



Box Art & Packing










今次是通販形式發售,掛名採用由他擔正的幪面超人電王電影三部曲 Trilogy Episode Blue來重新推出.身形比例修長,十分配合其瀟洒的造型.上色不俗,腰帶及身上金色的細紋亦没有出界情況,但可惜的是腰間的組合武器デンガッシャーパーツ完全没上色,複眼的表現亦不算太過明確.










利大劍可透過換件收納背部.







活動能力方面,各關節十分實淨,肩膀最外圍的路軌可獨立擺動,大大加強了雙手的可動範圍.另外吸收早輪換上膠脚板後接地差的批評,今次在足踝的關節採用和手腕一樣的圓球三重關節設計,接地性能大大提高,而且十分穩陣!!










配件方面替換手有八種,Rider Pass, 沒有組合武器的腰扣,可收納泰利於背部於的劍扣和四種武器,非常豐富!!




武器包括 - 組合武器デンガッシャーパーツ







浦塔羅斯幻化成的魚竿.







金塔羅斯幻化成的巨型斧頭.







當然少不了最佳拍擋 - 泰利.






















Full Charge!!ストライクスパート!!




相對於早輪接地和QC差的情況(OOO系列),這盒New電王的確可挽回不少玩家對SHF趨失望的心,再加上餓了一羣入不到初版的電王迷,造就這盒SHF多人追捧,回想第一日買入時,看見衆人手執兩三盒排隊的墟情況,不其然浮現出上月搶鹽的畫面.如下次再有受歡迎玩物出時,不防試試用$28最低工資請個排隊黨回來,同班炒家鬥快吧!!




10 則留言:

  1. 不知這SHF同 SIC New 電王比較又如何呢?
    另外,Angus兄可買到SIC Diend?
    [版主回覆05/04/2011 09:45:00]我覺得兩個系列真係各有春色,SHF玩味高SIC就外觀靚!!
    Diend撲左出旺角入左啦!!我覺得靚過Decade!!

    回覆刪除
  2. 真係人人都有一隻,我蕉人見display咗隻1/6,爭d忍唔住中招.
    [版主回覆05/04/2011 09:48:00]隻12吋擺就無敵,玩就真係.....

    回覆刪除
  3. 我 … 買唔到呀 … 今個月望能順利又合理入手 555bf
    [版主回覆05/04/2011 10:10:00]而家個價真係唔値,只好等再販吧.....

    回覆刪除
  4. 咦﹖原來新電王來左,我都唔知呢,好吸引...
    [版主回覆05/04/2011 10:29:00]而家就唔好高追喇!!炒貴成百蚊,唔値!!

    回覆刪除
  5. Angus兄... ... 千金難買心頭好,影多啲相補返數!!
    [版主回覆05/04/2011 16:53:00]咁又係!!開盒果刻都覺得値既

    回覆刪除
  6. 靚相, 好彩我都搭到尾班車 , 否則恨死隔離
    [版主回覆05/04/2011 20:38:00]多謝!!你都快D開盒玩啦!!

    回覆刪除
  7. 這隻新雷王算是SHF中算是數一數二靚.比 限定版都型了不少.算是極品.
    [版主回覆05/05/2011 13:49:00]有人甚至肯俾炒價買提早出既大陸行貨,真誇張!!

    回覆刪除
  8. 今次的 new 電王真係出得唔錯... 而且配件亦很豐富... 如果可以再加一把 "momo 劍" 的話... 那就真的 perfect 了...
    [版主回覆05/06/2011 10:39:00]真係人人都入一盒看門口

    回覆刪除
  9. 派貨果陣我等住佢擺好d貨,
    即刻入去買,先買到...
    [版主回覆05/07/2011 23:20:00]我就第一日放工即去188入貨 好彩仲係正常價

    回覆刪除
  10. 我都好想買ER!!不過E+不知買唔買到
    [版主回覆08/27/2012 10:04:35]試試去油麻地現時點,應該有得賣,不過價錢就不大清楚了.

    回覆刪除