2011年5月25日星期三

Robot魂 (Side MS) – Gundam Avalanche Exia




可能因為鍾意後期OO Raiser和七劍那種加強了裝甲感的設定,縱使Robot魂盒Gundam Exia跳樓好平(經常在衰記開倉見到),但一直都忍著不買,原因是自己比較喜歡外傳那台厚甲的雪崩Exia,近日Robot魂終於推出,所以亦一出即入即開盒呢!!



Box Art & Packing










Gundam Avalanche Exia : 公式外傳「機動戰士Gundam 00V」中登場.以增強空中作戰的能力,為搭載高機動「雪崩」裝備的能天使.




玩物方面,不裝備七劍有點單調呢!!







裝備七劍後,背後有如一座劍山.接合劍的位置十分緊扣,不怕鬆脱.面相比舊有仔細,胸口及頭兩側用上透明件,上色亦算中規中舉.













Gimmick方面,肩甲可自由調較不同角度,而且可打開露出推進器.連接兩杖GN Beam Dagger的背包可上下移動.活動能力方面,因肩甲可調較角度,雙手的可動範圍大,而雙脚則會受裙甲影响少少,但問題不算太大,各關節位十分紮實.有一特別注意的是擺動雙手時,有機會弄致背後四支劍柄互相壓迫,而出現自動彈射的情況.




配件方面替換手有三對,軟膠天線,七劍裝備及GN Shield.




裝備包括 : GN Shield可扣在手腕上.




GN Beam Dagger x 2







GN Beam Saber x 2







GN Long Blade & GN Short Blade.







GN Sword 可扣在手腕上及自由轉換鎗或劍模式.













把玩著這盒Robot魂的同時,亦令我勾起罷買Metal Build七劍的心情.要知起初以一隻金牛可搞掂,誰知一炒就去到隻半牛,如果加埋盒魂限O-Rasier差不多要兩隻牛,身價簡直仲狼個金毛同大帝,真過份!!




4 則留言:

  1. 高達OO同 獨角獸Unicorn 的機體設計回歸“原點”,是近年佳作!
    [版主回覆05/26/2011 11:33:00]搞到我買多左好多Gundam野....
    P.S. Johnson兄,見頑童FB話隻SIC Diend有錯件,知唔知錯係邊??

    回覆刪除
  2. GN Long Blade & GN Short Blade 冇左粒的 , 靚仔晒 !
    [版主回覆05/26/2011 12:30:00]似返把劍

    回覆刪除

  3. ↑幾似00R;如果換00個頭會點
    [版主回覆05/28/2011 22:28:00]有機會試吓先,嘻嘻!!

    回覆刪除
  4. 七劍唔係除克架咩? 講笑, 呢隻機體幾有型, 唔錯唔錯
    [版主回覆05/29/2011 16:48:00]果套戲我都無睇過

    回覆刪除