2011年5月18日星期三

GFFN – Full Armor Unicorn Gundam




初初Gundam Fix系列出時,自己也有買過幾盒玩如(元祖,Z Plus,X1,EX-S),但後來因要搬屋,没地方安置,所以送哂俾朋友就没再買了.今次再次玩此系列,一來是因為中左UC,二來十分鍾意玩多配件的玩物,再加上衰記開倉價,所以又多一台Unicorn Gundam收藏了!!



Box Art & Packing













先介紹輕裝形態Unicorn Gundam (Destory Mode).比例高 1/144 少少.塗裝帶有少少舊化的消光白色及佈滿細緻的水貼,緑色的内甲是透明部件,整體上色及QC表現非常滿意.










活動能力方面,胸甲可向前擺動,肩部有三重關節,手肘屈曲可達45度,加上腰間關節,上半身的可動表現較佳.至於下身的可動能力,裙甲及股間是用球型關節,膝部只可屈曲到90度,脚裸用球型關節,接地性高,表現大約是HG程度.







配件有替換手四對,地台及各式武器,非常豐富!!




武器包括 - 鐳射鎗.配合胸甲可向前擺動,雙手握鎗沒難度.三個盾牌其中一個可呈現通常及展開形態.







鐳射劍可手握及安裝在手腕上.







盾,鐳射鎗及火箭砲可收納在背後.




火箭砲可加裝榴彈發射器及導彈倉.




火神砲可分拆兩枝使用,亦可合拼安裝在手腕上.







介紹完輕裝形態,來到大堆頭的重裝 - Full Armor Unicorn Gundam.墈的過程不大複雜,而且各武裝接合位亦算實,不怕一路玩一路跌件,另外因有大型推動器,所以一定要有地台才可企穩.













活動能力並没因重裝而受太大影响,而且各關節位十分紮實,完全没有出現軟手軟脚的情況.



















暫時是自己手頭上最滿意的一台Unicorn Gundam.笨大快點黑獅子,Unicorn家族便可團聚了.(看完KK兄的ANA版本,有點心郁郁添!!)




6 則留言:

  1. 暫時一集UC都未睇,我等出齊才一次過“煲”
    [版主回覆05/19/2011 13:35:00]等出齊都要一年以上呢

    回覆刪除
  2. 為何會是 "綠色" 的~?
    [版主回覆05/19/2011 13:36:00]唔係丫!!OK喎!!

    回覆刪除
  3. 估唔到上齊架餐關節也夠力
    [版主回覆05/19/2011 13:37:00]我果隻左手肩膀位實到要噴小小WD40...

    回覆刪除
  4. 呢個設計都係鍾意輕裝多D,搬屋要放棄玩具真係無奈....
    [版主回覆05/22/2011 12:52:00]裝哂上身都用唔哂

    回覆刪除
  5. d 配件好好震撼喎
    [版主回覆05/22/2011 13:44:00]一大堆背哂上身,應有盡有

    回覆刪除
  6. 無留意到開倉有呢隻賣T_T
    [版主回覆05/23/2011 07:33:00]記得係一月Time Square果次,開倉價齊頭三魚

    回覆刪除