2011年5月11日星期三

魂Shop限定 - S.I.C. 幪面超人Diend




一心以為今次盒限定S.I.C. Diend會和之前盒SHFSIC New電王一樣水浸,大安旨意没訂等現貨,但到貨當日,多得Johnson兄的留言,發覺今次貨源真的好少,於是放工去旺角一轉,結果成個旺角得兩間鋪有現貨,雖然價錢比訂價貴,但仍是可接受地歩,所以都二話不説買入了!!(好彩早買,現在拍賣場個價又貴了幾十…)



Box art & Packing










相比起門矢士的Decade,我比較喜歡海東大樹變身成的幪面超人Diend.(至少他的演技没太造作.) 今次S.I.C.外形和原設定分別不大,頭和身的直線十分鮮明,可能因為限定品關係,Diend的質素明顯高過Decade.










兩側的Barcode號碼亦令本是平凡的頭部設計點綴不少.







配件方面替換手有7,Diend Driver5張咭.







腰間的咭盒可收藏3張咭.




Diend Driver如劇中設定可開合及收納1張咭.




活動能力方面,沿用Decade的素體,大部份採用二重及球體關節,關節比Decade,可動性亦十分高,唯一可惜的是因肩甲的可動幅度十分少,以致雙手不能舉得太高.



















必殺 - Final Attack Ride Di..Diend!!







不知Bandai會不會出Diend Complete Form??下次再有限定 S.I.C.平成拉打,都係早早去訂貨(但我仍然諗緊訂不訂W set Effect Part….),免得好像盒東映格連Jack Form,恨錯難返




10 則留言:

  1. 留意您的BLOG一段時間了,
    相影得好正^^
    可惜.....SIC 5知幾時出DIEND...../.\
    [版主回覆05/11/2011 21:39:00]多謝支持 Diend Complete Form暫時都未有聲氣....

    回覆刪除
  2. How much is it?
    [版主回覆05/11/2011 21:50:00]我買6百字頭,而家要7-8百了...

    回覆刪除
  3. Diend點都係靚過Decade
    緊係要訂W果set啦
    [版主回覆05/12/2011 00:01:00]盒Effect Part差不多可以買多盒SIC W,真係幾肉赤....

    回覆刪除
  4. 不用客氣Angus兄
    我估如這SIC Diend 反應好, Complete Form多最又是限定商品!
    SIC set W Effect Part又是難逃一買之商品,雖盒Effect Part差不多可以買多盒SIC W,但買開那三隻六色W又無乜可能唔配返盒Effect Part
    [版主回覆05/12/2011 09:10:00]盒Effect Part最想要係隻長手

    回覆刪除
  5. Johnson 係 "超越超級SIC粉絲" 嘛.
    JK
    [版主回覆05/12/2011 09:12:00]我都好想見識Johnson兄既SIC收藏

    回覆刪除
  6. SIC W Effect Part 真係貴得好緊要,我也考慮中
    sic 59 就訂左
    [版主回覆05/12/2011 09:13:00]俾你地個個講吓講吓都心郁郁了

    回覆刪除
  7. 哈哈哈,我都唔否認自己是"SIC超粉絲",我由第一隻SIC竹谷老師的電腦奇俠支持到現在!我也是唯獨 東映格連 Jack Form買唔到... ... 遺憾... ...
    [版主回覆05/12/2011 14:36:00]Johnson兄,唔通你連四色黒魔,超限定黒金古迦都有!!

    回覆刪除
  8. Oh sorry, 我只有四色黒魔(不是限定版那盒,是四隻分別包裝那款);另外,我都無超限定黒金古迦...貴得太過份,貴到無朋友!
    [版主回覆05/12/2011 15:27:00]果兩SET限定真係SIC迷既天價物!! 8月出埋FJ & SKULL後,唔知輪到A哥未呢!!

    回覆刪除
  9. 呢一代既sic 真係唔識Tim :-P
    [版主回覆05/12/2011 22:41:00]Download多D黎睇啦

    回覆刪除
  10. 這個系列可惜太多限定,令人好難支持呀.....
    [版主回覆05/13/2011 12:02:00]所以限定我都只買平成和較出名拉打...

    回覆刪除