2011年10月23日星期日

撇甩阿女


兩日陪左阿女,尋日輪到我地兩公婆去玩.朝早先去睇早場「那些年我們一起追的女孩」,内容不多講了,好多野要睇過至真心感受到,總之係一套有笑有涙,充滿好多回憶既電影!!絶對値得入場一看!!





係畫班接返阿女後
,就出旺角聽中學講座,仲約埋兩位家長一齊入去.但因為内容原來唔係我們想聽果,所以聽左陣就早走去返教協掃貨!!



到左夜晩
,AVA公司免費請員工去海洋公園全城哈囉,仲要係至尊門票加埋食飯兼可以攜眷出席,但問過阿女同表姐都怕驚死都唔去,咁唯有我地兩公婆去啦!!





六點去到門口已經超多人
,先會合地班同事係大熊貓餐廳食晩飯,原本以為食物會係核凸造型,點知都係普普通通,失望!!快快脆脆食完就去玩囉!!













因為係
至尊門票,所以基本上好多都好快玩到,如果係普通飛,返大半粒鐘以上都幾難入去...先去惡夢潛行睇3D,老實講句:好悶!!





行過亡魂棺材
,因為要自己一個行,AVA話驚驚唔入,所以去第二個鬼屋清宮殘異録,都係夾手夾脚斬腰等等啦!!驚嚇度一般!!



再去腥級片場
,打麻雀果度好好笑架!!



坐纜車上山
,行過舞台睇左場show,攞東華做題材扮鬼扮馬,又係幾好笑架!!



跟手去玩埋猛鬼尾班車就走人囉
!!





套票包有份禮物架
!!

2 則留言:

  1. 我都睇左《那些年,我們一起追的女孩》,絕對推介,只要你曾經認真對待過初戀,一定會有體會和回味.... ^^
    [版主回覆10/24/2011 09:14:02]睇完套戲再睇多次「那些年」個MV,感受會更加深!!!

    回覆刪除
  2. 如果睇多次記住睇到最後片尾所有字幕出哂,因為重有片段,係導演同化妝師整古女主角,今日我再睇睇到呀.... ^^
    [版主回覆10/25/2011 20:36:07]哈哈!呢個位我一早知了!

    回覆刪除