2011年10月14日星期五

Composite Ver.Ka - 風之魔裝機神Cybaster


雖然風之魔裝機神Cybaster在機戰中人氣相當旺盛,但相關玩物卻不多,比較為人熟悉的有壽屋模型,但自己又懶得砌,電撃系列可玩性又一般,至於貴到飛起的 Half Eye 就更加不用想(最貴其實係個座),在別無選擇之下,Bandai 宣佈在 Composite Ver.Ka 推出風之魔裝機神,雖然此系列的評價只屬一般,但見其定價不高,而且又可變形,所以亦二話不説入手了!!(今輯相在白平衡上做了少許調較,讓其表現出game銀中帶藍及動畫純銀兩種設定來,希望大家鍾意.)





Box Art & Packing







全高約
16cm,單從外形及比例上,個人覺得 Composite Ver.Ka 出得最靚.半光沢的銀色塗裝,,腹的緑色透明件,面相塗裝細緻,各處亦有不少detail ,充份表現出Cybaster 華麗的設定.
雖然有少量汚點及膠跡,(真的是少量)但已比以往同系列的QC好上數倍.另外因本身有不少尖位,把玩時小心一點,以免弄傷!!









配件方面替換手八種,兩柄劍,使魔及那垃圾地台,那高不成低不就的支架,真不知拿它用來作麼,我情願你俾塊魔法陣膠板好過!!





活動能力方面,頭可昂高,但頸領位令其轉向不足.肩位凸出的兩支長尖甲令手的可動範圍有所影響,手肘位可屈至
90.各關節位鬆緊度適中,唯獨腰間位及前方裙甲頗鬆,主因和變形有關.股間位用球形關節,大腿位可回轉,膝位屈超過90,均可動,接地能力強!!另外背部中間的推進器可展開,兩旁大翼用球形關節,擺動幅度大,但三層翼不可展開,比較可惜.









武器最常用當然是魔法劍.(不是地圖炮嗎??)



「魔法剣、エーテルちゃぶ台返し
!!







使魔
シロ,クロ.(小黒,小白)造功細緻
.



「行け!
コスモ・ノヴァッ!!」







首次實物化在
NDS Game中登場的武器:バニティリッパー.除單體使用外,亦可分離接上手柄,成為二刀流!!











來到神鳥サイバード形態
(Cybird),外形接近原設定,眼部用上透明件,收貨有餘.變形過程不複雜,一眼就睇得出點變,但鳥頭部份需拔出再重新接上,不能算得上是完全變形.

















可能太多
Composite Ver.Ka系列的負面批評,現在這風之魔裝機神Cybaster給我的感覺反算不俗.記得曽有展覽展出過SR超合金的大贊卡,R1,2,3Cybaster,但一直都未有其他消息,難道因為古鐵白騎反應麻麻而胎死腹中,又或是等下年PS3推出第二次機戰OG大戰才公佈呢!!!

6 則留言:

  1. 其實都唔算反應差吧!! 我就覺得古鐵白騎士大贊卡好正!!
    反而超合金唔出這部機....這公司出的這部雖然角色唔識, 但好型喎!!
    腳就怪少少......
    [版主回覆10/15/2011 00:13:36]之前有選舉話最想出嘅超合金魂中,R1,2,3榜上有名,所以傳有機會出,仲有得合體添!

    回覆刪除
  2. 咩叫r1,2,3??
    [版主回覆10/15/2011 08:20:52]R1,2,3可合體成SRX!!

    回覆刪除
  3. SRX係咩來的?
    [版主回覆10/15/2011 10:39:48]http://www.superwar.net/robot/original/srx/SRX.htm

    回覆刪除
  4. B記好識得利用VER. KA呢個名堂令人比錢,呢個我冇咩感情所以免疫了... ^.^,不過如你所說,較有印象係壽屋盒模型...。
    [版主回覆10/15/2011 18:17:42]模型我都有一盒,但真係冇動力去砌^_^、

    回覆刪除
  5. 算了....因為雙子同獅子...這部機我都係等超合金出算啦....

    我好想知超合金幾時出大贊卡.....

    回覆刪除
  6. 之前兩隻魯魯修主角機啲QC差得過份
    以為已經可以無視依個系列...
    [版主回覆10/17/2011 16:52:16]可能因為今次無加到不必要既拉花,上色無咁麻煩掛.

    回覆刪除