2011年10月29日星期六

Master Stars Piece – 莫奇・D・路飛


One Piece踏入新世界後,各人的新造型爭相在POP,FZ,GM等系列推出玩物,但因怕自己洗濕個頭難以甩身,直至看見近日推出的另一系列Master Stars Piece路飛,價錢合理,而且又接近有POP的質素,即時心動了!!





Box Art





分成兩組件接合
.



全高約
25cm.上色出衆,QC亦好好.用料比較輕身,不像之前的幪面超人OOO實心膠重.









面相和設定非常接近
,這個亦是我選擇購買的主因之一.







胸口的傷痕清楚可見
.



手甲脚甲亦有上色
.





右手握着草帽
,若能除下戴上頭就更好了.



短褲及褲脚的陰
上色亦表現其質感.



再從其他角度看看
.











自己非常滿意的
一件高質景品,一於帶回公司供奉先.

4 則留言:

  1. 幾正.One Piece玩具真係多到....好彩我唔中喞
    [版主回覆10/30/2011 21:21:19]如果one piece 出12吋,唔知命運會唔會同龍珠一樣呢?

    回覆刪除
  2. 呢類公仔近年水準好高,不論上色同質感都好厲害,所以好少人再玩手辦或模型了...
    [版主回覆11/01/2011 14:08:18]好耐以前都試過玩手辨龍珠同星矢,真係油到我死死吓.....

    回覆刪除
  3. 唔郁得既都岩?
    [版主回覆11/02/2011 19:45:01]用黎擺係公司枱頭,岩哂!!^^

    回覆刪除
  4. 這隻最近很熱賣,但其實有幾大隻?
    [版主回覆11/20/2011 23:53:39]25cm,高度接近一隻六神合金魂!!

    回覆刪除