2012年7月3日星期二

MG FIGURERISE – WILD TIGER @ TIGER & BUNNY


真係好耐好耐没試過想快點去完成一盒模型了,這盒MG WILD TIGER便令我重拾當年十多歳時砌模型的樂趣!!而家砌模型的方法真係容易好多,分件分色都造得好好,没要求的素体都已經可收貨,加上無需用上膠水,快手既真係幾個鐘就搞掂!!而自己今次便分了四晩去砌,分別係:第一晩完成骨架; 第二晩上油;第三晩組裝;第四晩上貼;終於係尋晩完成!!





Box Art &
説明書彩頁













留意折紙旋風又來
!!



比例為
1/8,高約23cm.模型對原設定的還原度非常高!!骨架滿佈仔細刻紋,各處均有透明件,如用紫外燈照射,緑色部件便有發光的表現!!塗裝方面,骨架黒及緑是原件素体色,而原件銀色部份接近,所以重噴銀色,白則噴上珍珠白.



















外甲可輕易地完全折下
.



看看和
S.H.Figuarts的比較.



配件有
4對替換手,虎叔面相, 飛索裝置,Good Luck Mode大拳頭及支架.











盒模型最吸引人的地方除了比例外
,更可重現最後一話「
Power to the Future」一分鐘英雄及露出虎叔外貌的頭盔(要換件).若是玩S.H.Figuarts,便要收集三盒才可(通販,魂限及抽獎),現在一盒便能滿足哂大家三個願望!!





可動性絶對拍得住
S.H.Figuarts,大部份均有二重關節,可動的幅度大.因有膠圏關係關節的保持力十分好,至於接地性亦不差,整體的可玩性相當高!!若然能多一對手指可動的替換手,就更加完美呢!!









先來少少型仔
pose!!







打開面罩
,露出虎叔外貌,又有另一番玩法!!









多款造型手完全發揮出
虎叔有型兼搞笑的能力!!











飛索裝置需要
換件(
SHF一樣),備有兩款噴咀頭.若有膠條便能自行改造成飛射.







最後輪到
Good Luck Mode大拳頭,本身比較重身,所以必須要用支架撑住!!













可能真係太耐没再砌模型
,完成後真係幾高興,開壇影相唔覺唔覺就影左五十多張了.今個月尾輪到出
Bunny,完成埋再一對一齊影多次相!!

8 則留言:

  1. 露出樣個眼罩位是特登唔貼面嗎
    [版主回覆07/04/2012 00:03:08]係呀!因為可以換不同眼神既貼紙!

    回覆刪除
  2. 依家模型技術連人型都可以出得咁好,勁呀!
    [版主回覆07/04/2012 16:20:28]T & B 設定機械感強,砌起黎都幾似Gundam

    回覆刪除
  3. 虎叔個樣睇落怪怪的
    自從砌RG砌到眼都盲真係無哂衝動砌模型
    但見虎叔啲件大大件真係癮起想玩下
    [版主回覆07/05/2012 07:14:05]RG細隻,砌起黎真係幾辛苦!呢盒大大盒又唔貴,好玩過SHF,值得入!至於虎叔個樣,自行塗裝會好啲,我都諗住搞搞佢!

    回覆刪除
  4. 你近日upload相上blog有問題嗎? 我就成日up唔到 / 每次up得果2-3張…
    [AJ皇回覆07/05/2012 12:54:39]我最近的相片…分左最少8次…
    [版主回覆07/05/2012 11:58:50]間唔中都有問題!!!好似今次批相我都分兩次至upload到....

    回覆刪除
  5. 模型技術無生疏喎!睇到我都心郁想買翻盒~
    [版主回覆07/05/2012 14:46:19]多謝支持!!可能因為Wild Tiger唔係太複習及多顔色,所以易搞少少啦!!

    回覆刪除
  6. 緊貼潮流尖端!

    p.s. 嘩, 好過隻shf 幾十倍喎
    [版主回覆07/07/2012 22:52:23]又平又正

    回覆刪除
  7. 好似好掂WOR,平過SHF好多嗎?
    SHF果隻超貴,都唔明300-400一隻都仲有咁多人買?
    [版主回覆07/08/2012 00:36:20]呢隻二百幾,可玩性比SHF高,T & B迷必入!!

    回覆刪除
  8. 哈哈哈哈!又平又正!
    sHF已沒入手久了!此作正!
    北斗十刊出了。來看看?
    [版主回覆07/08/2012 09:12:30]ok!!

    回覆刪除