2012年8月25日星期六

台北吃喝之旅2012@Day3


812

行程 : 忠烈祠~珍珠養殖中心~台灣伴手禮專賣店~台北101~茶藝館~菁桐火車站~深坑豆腐街~士林夜市~新北投水美日式泉酒店

今日要跟返個團玩.行程好似好多地方去,但其實有幾個都係帶你去買野.辨法,跟團就係咁.Set8Morning Call,早餐9離開酒店.





第一個景點
:忠烈祠.除我地之外,好幾團都已經係度等緊!!







導遊較
好時間,一落車耐班兵哥就開始交更.係呀!!就係特登黎睇地交更架!!但因為太曬,結果得我一個人睇,果三個女人入哂休息室避難!!









等我都操吓兵先
XD



跟住就連去兩個買賣場
:珍珠養殖中心場及台灣伴手禮專賣店.表姐
Daddy果然係老細,連買兩瓶珍珠粉,我地就梗係手禮店度放血啦!!









之後就去食
旅行團包嘅第二餐.原本以前呢個團係去鼎泰豐,但而家轉左去間叫做金品小籠包食.食之前導遊講左一大輪故仔,話鼎泰豐點點點得罪左永安老細,所以唔同
合作,又話而家帶你去果間個廚師係鼎泰豐出身,簡單講其實咪係Cut Cost!!





小籠包毎人四粒
,唔皮薄都算喇,
乜肉汁,蟹粉小籠包就毎人一粒,ok好食.而其他野除左個炒飯外就真係好麻麻,由其係個酸辣湯,,最後要自己加豆板醬至釣番個味出黎!!Openrice評價:

















食完餐差勁嘅
lunch,剛剛開始落大雨,所以就去左台北101茶藝館睇野兼避雨,可惜場雨落到我地走都未停!!











開始搭長途車入平溪
,好好彩黎到菁桐火車站好好天!!
Yeah!!





可能因為套「那些年」關係
,就算只係一個火車站,都特別覺得靚過人!!









今個團嘅重點節目放天燈
!!因為我地有五個人,可以唔洗同其他人
share一個天燈,加上未放過,所以特別興奮開心!!





放完天燈
,梗係要行吓火車軌影相啦!!











離開平溪後
,我地就去深坑豆腐街.呢度出名臭豆腐,雖然平時
食開,一場黎到點都要試吓,食落又唔臭喎!!仲好香囗添!!











除左臭豆腐,呢度鹹魚仔,腐乳都好正架!!我地都買左幾樽!


因為今晩呢餐唔包
,所以車完我地返酒店就速速離開!!酒店好近新北投站!行五分鐘就到.既然係台北最後一夜,一於去多次夜市!!搭捷運好快就到劍潭站最出名:士林夜市!!




唔埋咁多
,乜鬼蚵仔煎,官財板等等特色小食,通通殺哂落個肚度!!

























食到飽一飽
,途經街邊遊戲攤位,表姐「
Madam莊」上身玩射汽球!!射剩最後一個波計過仲有一發子彈,點知空發,明顯枝槍做左手脚,搵笨!!






雖然返到黎酒店都接近十二點
,但仲有餘慶節目,就係:浸温泉喇!!房間有温泉池浸完舒舒服服撻落床,日行程就此終束!!












沒有留言:

發佈留言