2012年8月4日星期六

[PSP] – 數碼暴龍世界 Re:Digitize + 幪面超人 Rider Generation 2


自從認識188 GH仁哥幫手留貨後,而家唔洗捱貴兼週圍撲game,真係唔該哂!!好似呢兩隻咁,就幫我慳返唔少呀!!





先介紹數碼暴龍世界
Re:Digitize.想當年除左玩過暴龍機仔外,仲玩過PS1年代既家用版及NDS的手提版,估唔到相隔咁多年,PSP再次推出新既數碼暴龍game.今次以RPG形式及育成方法進行遊戲,除主劇情外,仲有挑戰模式,數碼獸多達90,有排玩!!(在此多謝Johnson送來的攻略別册,又幫我慳返唔少!!)




跟住就係剛入手既
幪面超人
Rider Generation 2.上集只出在NDS,評價一般所以無入.來到今集内容大幅増加,登場角色更有100名之多,多達50幪面超人可用,沿用原角色聲效,使用必殺技有cut-in,作為拉打fans是必玩之作.





輸入密碼:
M4J5D3SX,更可使用即將登場的幪面超人Wizard
!!

4 則留言:

  1. 數碼暴龍會玩到火滾 Orz
    [版主回覆08/05/2012 20:44:04]好難至搞到隻究極体出黎!

    回覆刪除
  2. 玩左成個星期先搞左隻混沌獸出離....
    [版主回覆08/06/2012 14:30:05]我仲未成功到

    回覆刪除
  3. 我到依家仲玩緊mh3g, 哈哈!
    [版主回覆08/06/2012 14:29:35]DL任好似出哂

    回覆刪除
  4. 想問下, rider decade 點拿晒9個型態? 同埋密碼係邊入
    謝謝
    [版主回覆08/20/2012 12:26:16]Decade有9個型態咁多

    回覆刪除