2007年12月14日星期五

學校遊戲日





今日係阿女學校舉行遊戲日,我地當然有去參加啦!!今次個遊戲日只係得一二年級先有玩,所以阿女玩埋今次就無囉!!




點解阿女塊面腫腫地?因為前幾日做早操時,都吾知係セ野咬呀,定係類似花粉敏感,總之就搞到塊面又痕又腫.阿女當然吾開心啦!!佢咁貪靚!




阿女玩左頭兩個遊戲,因為係親子,所以我地都有落場.Ava玩第一個,我就第二個!!










佢D同學仔!



















玩埋大兵操,就提早放學啦!!







之後重約埋Ryan,River去睇[花鼠明星倶樂部],又幾好睇喎!!




1 則留言:

  1. 係呀~我都估唔到"花鼠"呢套戲咁好睇, 笑鬼死我  有冇睇"投名狀"呀都好睇喎

    回覆刪除