2007年12月4日星期二

超合金魂 GX-39 天威勇士

故事簡介:
在宇宙某處的古羅斯星,居往了大量機械生命體,也埋藏著永恆生命的秘密。邪惡的魔王卡廸斯率領一眾惡黨到古羅斯星,意圖強奪傳說四寶「狼頭劍」、「獅子盾」、「天龍鎧」、「毒蛇頭盔」,將永恆生命據為己有。「天空宙心拳」高手阿龍兄妹在父親奇拉遭到惡勢力毒手後,聯同阿積、阿力跟占美幾位師兄弟,為了跟惡勢力對抗,展開了在古羅斯星上的冒險,誓要阻止惡勢力的陰謀。

自己當年都有集集追,最記得一定係主角阿龍毎次出場的對白:

「有黑暗的地方就有光明,有邪惡的地方就有正義!」

「我無必要講個名你知!」

望州秋水,終於等到出天威勇士.這盒超合金魂不論在合身過程和關節方面,有齊主角同機體,重要加多個莉娜,絶對睇得出Bandai真係落左好多心機同誠意.抵讚!!





Box Art & Packing










主角阿龍和妹妹莉娜活動能力相當高.
















面相ok架!







另附多一把劍 [流星] 可重現必殺技 - 運命両斷劍.













座山可放哂所有佩件.










出黎啦!! 劍龍!




合身!!













合身後的劍龍活動能力沒太大影响,合金成份主要集中在身體和雙脚.武器有狼頭劍和盾牌.不過有點怪是腰部露出的位置剛好看到阿龍的重要部位.




















出黎啦!!無敵鐡甲人!!




合身!!













合身後的無敵鐵甲人,活動能力會有所局限.由其係雙腿部份,只可作微微屈曲,但因為要遷就合身,所以無辨法!!雖然可以用Dummy Body代替,但又會形成雙手雙脚變得很空洞,為左美觀,還是用回正常合身比較好.合金成份比劍龍多,武器同樣係狼頭劍.











































最後黎返張全家福.






5 則留言:

  1. 整flash難唔難?
    [版主回覆12/04/2007 15:12:00]我係用blog個slide功能整!

    回覆刪除
  2. 靚相,你個隻QC似乎比我個隻好好多
    [版主回覆12/05/2007 09:20:00]其實我開第一盒時QC都麻麻地,結果老細好好人,俾我開多盒!!

    回覆刪除
  3. 睇相睇到我都想買
    [版主回覆12/10/2007 12:18:00]想買就買啦!!

    回覆刪除
  4. 你平時去邊度買嫁,有冇好介紹?
    [版主回覆12/10/2007 17:28:00]無話一定去開邊都係旺角,銅鑼灣,灣仔等.

    回覆刪除
  5. 其實我都好想睇呢套87年卡通,可惜當年係我出世果年,冇得睇,只係睇過宇宙騎士,我都係玩ps2機械人大戰先認識佢= =,下年有六神合體,合金較重,你有冇興趣o~?
    [版主回覆12/10/2007 19:50:00]買硬

    回覆刪除