2007年12月16日星期日

睇樓日

今日約埋阿爸阿媽去睇樓,一早約左阿B介紹個經紀,諗住做得成張單可以分埋commission俾阿B.個A帶我地去睇兩間,一間有人住緊,ok啦!!都幾開揚,不過低樓層,有D嘈.去睇第二間啦!間屋D人岩岩搬走左,點知條匙開極都開吾到,我地成家人企左係門口成個字.個A先至話可能絛匙吾岩!!



[喂你無野丫!!你吾係應該做定功課咩?絛匙吾岩你都吾知!!我都未試過去睇樓入吾到屋!!]係咁俾我老婆閙!!
之後去左KS再睇呢個單位,人地一開就開到門!!
你話之前果個A係0米抵閙丫!!終於而家同左KS買,俾吾到阿B賺添!!

搞好層樓後,去左拜阿姑,夜晩同姨姐係龍華酒店度食乳鴿.














餘慶節目 : 狗狗表演行屋頂!!




1 則留言:

  1. 喂!你夠唔係啦 入黎沙田都唔外賣隻乳鴒請我食

    回覆刪除