2007年12月23日星期日

海洋公園聖誕全城ho ho ho

黎到聖誕,Ocean Park有セ野玩?

Three, 飛天大聖誕樹!!





Two, Ice Skating Show!!




One, 冰雕王國!!










仲有好多飄雪 falling down!!







今日同阿女和表姐既節目係先入機場T2個4D超立體巨幕影館睇[蜜蜂電影],有特別效果0架!!之後去Ocean Park玩,我地差吾多成四點半先入場.入面已經有好多人,聽返黎好似話有一萬人喎!!排隊睇冰雕都成個半鐘,個冰上百老匯直頭派哂飛,無得睇!!睇完個冰雕已經六點幾,之後要坐纜車去玩無國界聖誕學堂!!跟住想坐七彩昇空飛球,但太大風,無得玩!!最後周圍影下相就走人喇!!
















2 則留言:

  1. 嘩~~你幫ocean park賣廣告,連隻廣告歌都背熟埋~勁喎!!!!ho ho ho........同你講聲遲來的聖誕快樂先 唔好意思因為我去左旅行ho ho ho.......
     
    [版主回覆12/28/2007 09:10:00]毎次播廣告阿女都跟住唱,緊係熟啦!!

    回覆刪除