2007年12月6日星期四

Max Factory 強殖裝甲系列-黒色巨人殖裝

自深町晶擁有巨人殖裝的力量後,巻島顎人一直窺視着.結果因晶不忍心殺死村上而換來慘敗,更被顎人成功奪得蛹的控制權,成為 - 黒色巨人殖裝.

感覺上覺得黒色巨人殖裝比巨人殖裝形D.至於活動能力可以話兩隻完全一模一樣.不過好似話黒色D關節好易斷,所以自己都玩得特別小心.

























必殺技同樣有 : 重力冲角




高周波劍







重壓炮




胸部粒子炮發射




連載已講到晶成功奪回控制權,但同時間顎人亦成功從巴卡斯博士手中奪取兩個遺跡控制器.估計劇情顎人將可擁有自己的巨人殖裝,而以他的野心,二人決裂將在所難免.

巨人の對決




3 則留言:

  1. 我只買了1/2及3號....
    [版主回覆12/08/2007 18:54:00]無計!!自己係fans

    回覆刪除
  2. 不過max既野D QC真係一流!

    回覆刪除
  3. 我好鐘意此件強殖裝甲…但太貴…我買吾起! 我已用盒蛋改了隻!
    [版主回覆01/05/2011 09:12:00]最新連載終於講到兩大巨人對決,超期待呢

    回覆刪除